שבוע 360 התקיים בנס ציונה; סרן בר אדר: “החירום יכול לתפוס אותנו בכל עת”

היערכות לשעת חירום התקיימה בנס ציונה בסימן “שבוע 360” בשיתוף פיקוד העורף. לדברי סרן בר אדר, המשרת כקצין נפה ורשויות שפלה במחוז ירושלים והמרכז בפיקוד העורף, “נפת שפלה היא נפה שמורכבת מאנשי מילואים, והיא מהווה חטיבה גזרתית במרחב השפלה, מראשון לציון ועד איזור ישוביי נחל שורק בזמן חירום. התפקיד שלי, קצין נפה ורשויות, הוא התפקיד היחיד בנפה שהמשרת בו עדיין בשירותו הסדיר, ומהווה למעשה גורם מקשר בין מחוז פיקוד העורף לבין הרשויות בכל הקשור למכונות לחירום, החל מאימון ותרגול הרשויות וכלה בהכשרות בעלי תפקידים ברשויות לתפקידם בחירום. שבוע 360 ברשויות הוא יוזמה של מפקד הפיקוד אלוף אורי גורדין. בשבוע ההיערכות לחירום אנשי הנפה והמחוז מתמקדים בהכנה לחירום של רשות מסוימת על כל מרכיביה, 360 מעלות. כחלק מההכנות לשבוע ההיערכות לחירום אנחנו ‘תופרים חליפה בהתאמה אישית’ לכל רשות, ובונים יחד עם גופי החירום בעיר תכנית חירום לכלל האוכלוסיות. השבוע בנינו תוכנית ספציפית לנס ציונה, שכללה אימונים והרצאות לרשות, הכשרות וריענונים למתנדבי גופי החירום, הקמת עמדות הסברה במתחמים מרכזיים בעיר לאזרח בקצה, הדרכה לגיל השלישי ותרגולים והצגות של גופי החירום השונים בבתי הספר”.

האם נס ציונה מוכנה על כל רבדיה לחירום בצורה הטובה ביותר?

“אני לגמרי מכתיר את שבוע 360 בנס ציונה כהצלחה. מבחינת המסר לאזרחים, ראשית הייתי רוצה להודות לעיריית נס ציונה ובפרט לאגף החירום והביטחון על שיתוף פעולה מבורך בהכנת השבוע והובלתו יחד עם אנשי פיקוד העורף. במהלך השבוע קיימנו מגוון מופעים משמעותיים שתכליתם לעורר את המודעות למצבי החירום השונים וללמד כיצד להתגונן מפניהם. שנית, חשוב לחדד כי החירום יכול לתפוס אותנו בכל עת, ולכן חשוב שנדע להיערך אליו כבר בזמן שגרה ולהכיר את הכלים שיש לנו על מנת להגן על עצמנו ועל יקירינו. שבוע 360 הנוכחי, הכין את העיר והאוכלוסיות בה בדרך הטובה ביותר שאפשר לחירום ואני שמח ומודה על שיתוף הפעולה של האזרחים שפגשו אותנו בשלל המופעים, למדו, השתתפו והחכימו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן