מוחמד ח’ארוף, שרצח את מיכל חלימי מרחובות בקיץ האחרון, הודה היום כי היה מדובר במניע לאומני

מיכל חלימי

היום (ראשון) זה קרה: הפלסטיני משכם, מוחמד ח’ארוף, הואשם שרצח את מיכל חלימי, תושבת רחובות, שהייתה בחודש השמיני להריונה באופן אכזרי ובדם קר, חנק אותה במשך כ-15 דקות, עד אשר הבחין כי המנוחה הכחילה וקצף לבן יצא מפיה, לאחר מכן הרים שתי לבנות בטון והשליך אותן בחוזקה על ראשה – ולאחר מכן השליך את גופתה בחולות בסמוך לעיר חולון –  כל זאת על רקע לאומני. כתב האישום שהגישה הפרקליטות אמנם לא כלל מניע כזה, אך היום נחתם הסדר טיעון, שבו הודה הודה חארוף כי מדובר היה באירוע לאומני והוא יידרש למאסר עולם.

מכתב האישום עלה כי מוחמד חארוף וצעיר בן 20 מטול כרם נכנסו לשטח מדינת ישראל ושהו בה שלא כדין. במשך תקופה ניהל ח’ארוף מערכת יחסים רומנטית עם חלימי ז”ל. ב-11.5.2017 הודיעה חלימי לח’ארוף כי היא בהריון ממנו. ארבעה עשר יום לאחר מכן, בשיחת טלפון, החלו ביניהם חילופי דברים – ואז גמלה בליבו ההחלטה לרצוח אותה ולגנוב את רכבה. ב-28.5.2017 עבד ח’ארוף בעבודות גינון וניקיון בחולות מולדת, סמוך לפארק המים “ימית 2000” בחולון. בסמוך לשעה 13:53 הגיעה חלימי ברכב לפארק על מנת לפגוש אותו. במסגרת תוכניתו, ח’ארוף פגש אותה מחוץ לרכב ובתואנת כזב, הוביל אותה למקום מבודד בקרבת הפארק. בהמשך, גרם בכוונה תחילה למותה על ידי כך שחנק אותה במשך כ-15 דקות, עד אשר הבחין כי המנוחה הכחילה וקצף לבן יצא מפיה.לאחר מכן הרים שתי לבנות בטון והשליך אותן בחוזקה על ראשה וגופה.

לאחר שווידא את מותה, כיסה את הגופה בעפר ובצמיג בכוונה להסתיר את מיקומה. בנוסף, הוא גנב את הרכב ואת כרטיס האשראי שהיה ברשותה ונמלט מהמקום עם הרכב מחולון לטייבה. בהמשך, קשר ח’ארוף קשר עם את’יר לויסי, בן 20 מטול כרם, לפיו ימכור עבורו את הרכב הגנוב בשטחי הרשות הפלשתינית. לויסי מכר את הרכב הגנוב תמורת סכום של 2,700 שקלים, מתוכם העביר לח’ארוף סכום של 2,500 שקלים. בהמשך, ניסה ח’ארוף למשוך כספים במרמה פעמיים מחשבון הבנק של חלימי, באמצעות כרטיס האשראי הגנוב, אולם ללא הצלחה.  

בבקשת המעצר צוין: “המשיב תכנן לרצוח את המנוחה, למרות שהייתה בהריון ומצויה עימו בקשר רומנטי משך תקופה ארוכה. הרצח בוצע באופן אכזרי ובדם קר… לאור האמור לעיל, אין בחלופת מעצר כלשהי כדי להפיג את מסוכנות המשיבים ולא ניתן להשיג את מטרות המעצר, אלא על דרך השמת המשיבים במעצר מאחורי סורג ובריח”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן