מודיעין: נצבעו מחדש סימוני נשק וסע לקראת שנת הלימודים

במסגרת העבודות, נצבעו מחדש עשרות סימוני “נשק וסע” בצבע אדום ובולט, אשר מיועדים להורדת תלמידים בשעות הבוקר בצורה בטוחה ומסודרת

בימים אלה, סיימה העירייה את העבודות לצביעה מחודשת של אזורי “נשק וסע” הצמודים לבתי הספר היסודיים, כחלק מההיערכות להגברת הבטיחות בדרכים עם בואה של שנת הלימודים החדשה. 

במסגרת העבודות, נצבעו מחדש עשרות סימוני “נשק וסע” בצבע אדום ובולט, אשר מיועדים להורדת תלמידים בשעות הבוקר בצורה בטוחה ומסודרת. כזכור, במסגרת פעילות זו מתנדבים  כל ההורים בית הספר לסייע בהורדת הילדים מהמכוניות למדרכה ומשם לבית הספר בצורה בטוחה ונעימה.

עבודות אלו מצטרפות לפרויקט העירוני הנרחב להגברת הבטיחות בדרכים הכולל גם חידוש צביעתם של סימוני הכבישים הפנימיים הקרובים למוסדות חינוך בעמקים ובשכונות, הכוללים מעברי חצייה, קווי עצירה, נתיבים, פסי האטה ועוד.

העבודות בוצעו על ידי מחלקת אחזקת תשתיות תחבורה בעירייה, והן מתקיימות מדי שנה במהלך חודשי יולי ואוגוסט. בעירייה הדגישו כי העבודות התקיימו בשעות הלילה, על מנת לאפשר את הצביעה המחודשת בזמנים בהם התנועה בכבישים דלה ובכך למזער את שיבושי התנועה עבור התושבים.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית מודיעין מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן