מודיעין: מתחם העבודה השיתופי העירוני עם הטבה מיוחדת במחיר

מתחם הספייסמוד תומך ביזמים בתחילת דרכם

לפני כחודשיים, פרסמו מנהלת אופק והעירייה קול קורא לעידוד יזמים ויזמיות תושבי העיר, אשר יוכלו להשתמש במתחם העבודה השיתופי העירוני ספייסמוד במחיר מוזל משמעותית.

עתה, בעקבות ההצלחה והביקוש, הורחבה ההטבה מפעם בשבוע לשלושה ימים בשבוע, בהם יינתן המחיר המוזל, אשר עומד על 30 שקלים בלבד ליום.

הרעיון שעומד מאחורי פעילות זו אינו רק בהיבט הכלכלי, שמקל מאוד על חברות ויזמים בתחילת דרכם, אלא גם ליצור סביבה תומכת וקהילתית אשר מגיעה למתחם ותוכל להוות השראה, נטוורקינג ושיתוף אתגרים של חברות בתחילת דרכן.

החברות צריכות לעמוד בקריטריונים, שפרסמה מנהלת אופק, כשסעיף החובה על כולן הוא שהיזם או אחד היזמים תושב העיר מודיעין מכבים רעות.

גיל שורקה, חבר המועצה ומחזיק תיק עסקים ויזמות: “זוהי תמיכה נוספת בקידום יזמים טכנולוגים תושבי העיר, ואני בטוח שהיא תתרחב עם הזמן בכלים נוספים לעידודם”.

להורדת טופס בקשה יש להיכנס לאתר חברת מנהלת אופק בלחיצה על הקישור.

 

◼️ חדשות מודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן