מודיעין : הסדרי תנועה חדשים בעיר

בימים אלה מעדכנת העירייה על הסדרי תנועה חדשים בשכונות מוריה והמגינים, בהמשך להתקדמות העבודות להקמת כיכרות

בימים אלה מעדכנת העירייה על הסדרי תנועה חדשים בשכונות מוריה והמגינים, בהמשך להתקדמות העבודות להקמת כיכרות בשדרות עמק בית שאן בסמוך לבית הספר “אבני החושן”, שברחוב מוטה גור, ובצומת הרחובות אסתר המלכה ואפרים, בסמוך לבית ספר שבטי ישראל. ברחובות אלה, ניתן כבר לראות את מעגלי התנועה בכביש, אשר יוסדרו בזמן הקרוב, על מנת לאפשר את פתיחתה של שנת הלימודים באופן בטוח יותר ולאפשר זרימת תנועה טובה יותר.

במקביל לעבודות אלה, העירייה נערכת לתחילת העבודות להקמת כיכר בשדרות עמק האלה, ליד בית ספר האלה במפגש עם רחוב אליהו הנביא. בנוסף, החל תכנונה של כיכר בשדרות עמק האלה במפגש עם רחוב הלוח העברי. 

העבודות לשדרוג החניון הציבורי בעמק בית שאן ממשיכות, על מנת שייפתח לקראת תחילת שנת הלימודים. החניון, שישמש את באי בתי הספר ותושבי השכונה, ממוקם בין בתי הספר “יחד” ו”אבני החושן” והוא ישודרג לחניון עם כביש אספלט מרובד עם תאורה, יסומנו בו מפרצי חניה וסימוני חניה. בחניון יהיו 85 מקומות חניה ובנוסף יוכשרו מקומות חניה לנכים.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן