מודיעין: בעל מוגבלויות נפל בביתו והזעיק את מתנדבי 'ידידים': "הם מילאו את החלל שהייתי בו"

לכזאת שיחה לא רגילים במוקד ידידים. תושב מודיעין, נכה בגפיים, סיפר שנפל והיה שרוע על הרצפה, כשניסה לעבור מהמיטה לכסא הגלגלים. מתן יהושוע ואורן בנימין, כונני הסניף, הגיעו במהירות לביתו, ובזהירות ונחישות טיפלו במבוגר, הרימו אותו, סידרו אותו ודאגו לו עד להגעת בני המשפחה.

במכתב תודה ששלח המטופל לשלומי עובדיה – מנהל סניף מודיעין ב'ידידים', כתב: "ברצוני להודות על עזרתכם היום. אני נכה בארבעת גפיי, וכשהתכוונתי לעבור הבוקר מהמיטה לכסא הגלגלים, לא הבחנתי שהכסא אינו נעול. הכסא נסע אחורה, וכך מצאתי את עצמי על הרצפה, ללא יכולת לעשות דבר. רעייתי לא הייתה בבית, ובני משפחה וחברים גם לא היו זמינים באזורי. הגעתי בקושי רב למכשיר הסלולר שלי, והזעקתי אתכם. באופן מעורר התפעלות והתרגשות, הגעתם תוך דקות(!) ונתתם את המענה בצורה מלאה ומעולה. מי שהגיע לביתי הם מתן ואורן. הם דאגו להגיש את העזרה בזהירות ותשומת לב, שאלו שאלות, וידאו שאני בסדר לגמרי ושאינני נזקק לטיפול כזה או אחר, ורק לאחר מכן נפרדו ממני. מבחינתי, אתם אלה שמילאו את החלל שהייתי בו. אתם הייתם הכתובת. אתם הייתם נכונים, יעילים, עם אמפטיה רבה. תודה רבה ויישר כח".

ארגון ידידים מסייע לכל פונה, 24 שעות ללא כל תמורה, במוקד 1230 ללא כוכבית מכל טלפון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

כתבות באותו נושא

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן