מובילות ברפואה: מה חדש במרפאות מאוחדת בגן יבנה?

במרפאות גן יבנה ניתן למצוא מגוון רחב של שירותים רפואיים תחת קורת גג אחת, מענה מהיר וזמינות תורים, הרחבת זמינות לרופאים מומחים ושירותי רפואת ילדים, שירותי רפואה ראשונית ומגוון רחב של סדנאות לקידום בריאות, לצד יחס אישי של הצוות הרפואי לכל מטופלת ומטופל

מרפאות מאוחדת בגן יבנה, “העצמאות” ו-“המגינים”, מעניקות שירותים רפואיים לתושבי גן יבנה כבר מעל ל-20 שנה, ומאז הספיקו להעניק שירות ללמעלה מ-6,000 מטופלים ומטופלות מגן יבנה ומהסביבה.

“בדרך כלל, תושבי גן יבנה נאלצים לנסוע לערים גדולות סמוכות כדי לקבל טיפול אצל רופאים מקצועיים”. מספרת גלית אל-חי מנהלת מרפאת “העצמאות” בעיר. “בשיתוף פעולה עם הנהלת הקופה החלטנו שלמבוטחי מאוחדת בגן יבנה תהיה רפואה מקצועית בתוך היישוב, והם יוכלו למצוא במרפאות מגוון רחב של שירותים רפואיים, ביניהם: רפואת משפחה, רפואת ילדים, רפואת נשים, רפואת עור, כירורגיה, א.א.ג, אורתופד, מבוגרים, גסטרולוגיה, אורולוגיה, עו”ס, דיאטנית, טיפת חלב ובית מרקחת. זאת לצד זמינות תורים גבוהה ויחס אישי של הצוות הרפואי לכל מטופלת ומטופל”.

גלית, תושבת מושב אמונים הסמוך לגן יבנה, עובדת במאוחדת קרוב ל-40 שנה. בשנים האחרונות היא מנהלת  את מרפאת “העצמאות” בעיר, ולדבריה סוד הקסם של המרפאה טמון באיכות השירות ובמשפחתיות של המרפאה: “בגלל היותי תושבת האזור, אני מודעת לצרכים של תושבי גן יבנה. במרפאות של מאוחדת קיימות אפשרויות רבות לרופאים מומחים במגוון רחב של תחומים, חשוב לי כמנהלת מרפאה להנגיש את השירותים הרפואיים לכל לקוח- לשמור על זמינות תורים, לכוון ולייעץ ביחס אישי”.

כאמור, בגן יבנה קיימות שתי מרפאות של מאוחדת שעובדות בהרמוניה ובסנכרון אחת עם השנייה, את מרפאת “המגינים” מנהלת שרון ארליכמן, תושבת העיר אשדוד אשר מנהלת את המרפאה בשש השנים האחרונות. “האני מאמין שלי בעבודתי במרפאה ובחיים בכלל, הוא אנשים טובים באמצע הדרך, לעשות טוב ולהעביר את הטוב הלאה. אחד מהשירותים הרפואיים שקיימים אצלי במרפאה והיה לי חשוב לקדם ולהוביל באופן אישי הוא כירורגיה שד. בזכות ד”ר לרנר, שמבצע בדיקות מקיפות הרבה נשים מצילות את החיים שלהן. המטופלים והמטופלות יודעות שדלת המשרד שלי תמיד פתוחה, לפרוק ולספר, והם יודעים שאני כאן בשבילם ועבורם. מספרת ארליכמן. “אני רואה בתפקיד שלי שליחות, להיות תמיד לצד המטופלים של המרפאה אותה אני מנהלת. זה בא לידי ביטוי בשליחת מכתבי תודה והערכה, לפעמים המעשים הקטנים הם אלה שנכנסים לך הכי הרבה ללב.”

התחושה הביתית במרפאה מורגשת כבר בכניסה בזכות היחס החם והטיפול המסור של מתאמות השירות במרפאות, ים חושנגי כלפה, הלן ממן, אסתי כלפון ואלינור דדיה. ארבעתן מגן יבנה שמכירות מקרוב את התושבים, והן דואגות לתת מענה ותשובות לשאלות המבוטחים בקופה לצד כל המידע הנדרש להם.

גן יבנה ממשיכה לצמוח הודות לשכונות החדשות שנבנו בעיר והביאו עימן אוכלוסייה חדשה ומגוונת. עם התפתחותה של גן יבנה, הצורך לקבלת שירותים רפואיים איכותיים גדל. מרפאות מאוחדת בעיר- “המגינים” ו-“העצמאות” פועלות בעשייה תמידית כדי להוסיף שירותים רפואיים נוספים, הגדלת זמינות תורים, הקשבה לתושבים בכדי לענות על צרכים קיימים וזאת לטובת הענקת השירות הטוב ביותר לצד יחס אישי חסר פשרות לכל מבוטחיה ומטופליה.

אחד השירותים המובילים והמבוקשים במאוחדת בגן יבנה, בזכות הגעת משפחות צעירות לעיר, הוא תחנת טיפת החלב שערוכה לקבל תינוקות, פעוטות ונשים הרות לצורך מעקב הריון. התחנה מנוהלת ע”י ג’ני בראון, אחות טיפת חלב מחוזית במאוחדת ובעלת ניסיון רב בתחום. בתחנה ניתנים שירותים הכוללים מעקבי גדילה והתפתחות, חיסונים, בדיקות סקר גנטי, ייעוץ והדרכת הנקה, קורסי עיסוי מיוחדים לתינוקות ובדיקות מעקב וסינון על ידי אחיות טיפת החלב. לצידם מתקיימים הדרכות בקבוצות, סדנאות והרצאות ייחודיות להורים.

המרפאות בעיר מספקות שירותי רפואה ראשונית בכל ימות השבוע, בבוקר ובשעות אחר הצהריים, תוך שימת דגש על תחום רפואת הילדים עם מיטב רופאים מומחים מהתחום. כשמדברים על מרפאה שמרגישים בה בבית אי אפשר שלא להזכיר את הרופאים המוכרים והאהובים בעיר- ד”ר מרינה מלמד, רופאה מנוסה ומקצועית עם ותק של כעשרים שנה במאוחדת בגן יבנה ולמעשה מלווה את המטופלים ומשפחותיהם מיום הקמתה של מאוחדת בעיר. וד”ר דוד קרבינסקי, רופא מומחה ברפואת משפחה, מעניק שירות בארבע שפות- עברית, אנגלית, רוסית ורומנית שאהוב במיוחד בקרב מטופליו.

השניים הצליחו בדרך מקצועית ואנושית להתחבר ולהעניק טיפול איכותי לאלפי מטופלים. “האני מאמין שלי הוא טיפוח וריפוי האדם. לעיתים קרובות הקשבה סבלנות וסובלנות הם התרופות הטובות ביותר, הקשר האישי עם המטופלים הוא הדבר הכי חשוב לי” מסכם ד”ר קרבינסקי.

בנוסף לשירותי המשפחה, את רפואת הילדים בעיר מובילים ביד רמה ד”ר גוסק ולנטינה וד”ר פרנק בצלאל. קיימים שירותים רפואיים מקיפים עבור ילדים מרגע הלידה ועד לבגרותם, ובמסגרתם הורחב השירות ‘ביקור בריא’, שמאפשר לבקר עם הילדים לצורך מעקב רפואי ופיתוח הקשר האישי עם רופא הילדים.

ד”ר פרנק הוא אחד מרופאי הילדים במרפאות הוא הרופא הוותיק, אשר מלווה מטופלים שבעבר הגיעו כילדים לקבל אצלו טיפול רפואי והיום הם חוזרים אליו כשהם כבר נשואים עם משפחותיהם. הם אפילו מגיעים אליו מערים סמוכות, כל זאת בכדי לא להחליף את רופא הילדים המיתולוגי המצוין.

כדי להבטיח חוויה רפואית מקיפה, נפתח לאחרונה למבוטחי מאוחדת מלר”ד (מוקד לרפואה דחופה) באשדוד שמעניק מגוון רחב של שירותי רפואה דחופה, ובכך יסייע להפחתת העומסים הכבדים על חדרי המיון, לצד קבלת מענה רפואי מקצועי, מהיר, זמין וקרוב לבית, לרבות קבלת אבחון, ביצוע בדיקות, טיפול רפואי והמשך הנחיות לטיפול על ידי מיטב הרופאים המומחים. השירות ניתן בשעות הערב כשהמרפאות סגורות (19:30-23:00), בימי שישי וערבי חג, בשבתות וחגים.

במידה ואתם מחפשים מרפאה שמעניקה יחס אישי לצד מקצועיות בלתי מתפשרת, רמת שירות גבוהה, זמינות תורים והיכרות עם הצוותים שהופכים את חווית הטיפול למקצועית ואיכותית הכוללת שירותי רפואה מתקדמים, מקומכם במרפאת מאוחדת בגן יבנה.

להצטרפות אל מאוחדת גן יבנה *5343

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יחצ מאוחדת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן