מה קרה ב’ישפרו סנטר’ במודיעין?

נס במודיעין: שני אחים קטנים ננעלו בשגגה ברכב, וחולצו בשלום על ידי מתנדבי ידידים

אירוע בלתי צפוי במודיעין – קריאה התקבלה במוקד ידידים אודות שני אחים קטנים שננעלו בשגגה ברכב לעיני הוריהם, בחניית מתחם ‘ישפרו סנטר’ במודיעין.

צמרת גבע, רכזת מתנדבות מחוז מרכז ומוקדנית, ענתה לשיחה והוציאה קריאת חירום למתנדבים. שלומי דרורי, בועז בורבסקי, דניאל למברגר ויהודה כהן, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו למקום במהירות. בעבודת צוות ובמיומנות חילצו המתנדבים את האחים הקטנים בשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

דניאל מספר: ״שעת צהרים ומזג האויר היה חם מאוד ולח. הגעתי לכתובת האירוע, הילדים הקטנים היו ברכב, וקצת הוקל לי כשראיתי שהרכב מונע והמזגן פעל. התחלתי בפעולות לפתיחת דלת הרכב, מתנדבים נוספים הצטרפו ועד מהרה הצלחנו לחלץ את הילדים הקטנים. ההורים והנוכחים במקום הודו לנו ושיבחו את התושיה. סיפוק גדול לסייע וההרגשה נפלאה, כשעבורי זה חילוץ חירום ראשון״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת דלת רכב יש ליצור קשר עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן