מה עשו יעל שלביה ואור לוזון בפתח תקווה?

השתיים נצפו בקניון עופר הגדול. מה הן עשו? כל הפרטים

“עופר הקניון הגדול” הפך לאחרונה מעוזם של הסלבס, כוכבי הרשת ומובילי דעת קהל. לאחר שנצפו בשישי שעבר ליאת הר-לב, יניב ביטון, אנה אהרונוב ועוד – נצפו בשישי האחרון (ה-28.6) בקניון יעל שלביה, הדוגמנית הבינלאומית, והפרזנטורית של מותג משקפי השמש והראיה קאטליה מבית אופטיקנה לבקר את חברתה הטובה, הסטייליסטית של הכוכבים הגדולים אור לוזון. 

שלבייה, שהבינה שחברתה לוזון בשיא העבודה, החליטה לשנס מותניים ולעזור לה עם הלקוחות הרבים שהגיעו למקום. עוברי האורח נדהמו לגלות את שתי הכוכבות הגדולות עוזרות לקונים לבחור משקפיים, עד שנוצר פקק בדרך לקופות הדוכן. עוברים ושבים בקשו להצטלם איתן סלפי, אור לוזון אמרה ליעל שלביה רק שתדעי שבעיר פ”ת “אני יותר סלבס ממך. מכירים אותי פה כולם. כאן גדלתי בקניון ואת המשך הגדילה שלי אני ממשיכה בקניון רמת אביב”. 

שלביה, סיפרה שאור לוזון היא החיוג הראשון שלה בנייד וכל מה שעומר או היא צריכים, אור לעזרתם, אפילו כשנאלצו לארוז לדובאי אור הגיעה לעזור, ותוך 5 שעות סיימה לארוז את כל הבית. יעל, סיפרה שהיא נהנית להתגורר במושב במרכז הארץ , שבו היא ועומר גרים. התרפיה שלה היא לבשל ולאפות לפני שבת את האוכל שהיא ועומר אוהבים: שניצל וקוסקוס עם קציצות, ולקינוח עוגת תפוזים ולמי שרוצה את המתכון ניתן להיכנס לטיק טוק. 

כשנשאלה יעל איפה עומר, היא אמרה שעבד קשה אמש ועדיין ישן בבית…….

◼️ לקבוצת חדשות בפתח תקווה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: אסף לב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן