מה עשו יחד אסתי ואיציק מ’המרוץ למיליון’ דנה גרוצקי ואור שפיץ?

מי עובר דירה? מי משפץ? ומי מתחילה שנה חדשה עם תכנית אוכל חדשה?

אסתי ואיציק סוקולובסקי, הזוג החרדי מה“מירוץ למיליון”, הוגיעו אתמול  (יום ג) לאירוע השקה של חברת ברימאג  והמותג LG ,  לרגל חשיפת מוצרי חשמל  חכמים.  אסתי סיפרה שהם  נכנסים לתהליך שיפוץ רחב של הבית בבני ברק, תוך התמקדות בחידוש המטבח, ולכן הגיעו לאירוע לבחון את החידושים בתחום.

הזוג שמככב בעונה הנוכחית של המירוץ למיליון ונחשב לאחד הזוגות הכי דומיננטיים ואהובים בתכנית,  סיפר שמיד אחרי ראש השנה יתחילו בשיפוץ הבית בו הם מתגוררים מזה 7 שנים ואליו עברו יחד עם ילדיהם ומאז “לא נגעו בו”. את ראש השנה יחגגו יחד עם 4 זוגות חברים אותם יארחו  בבית, ומיד לאחר  מכן יתחיל השיפוץ, במסגרת זו רכשו מקרר חדש של המותג LG ומגדל כביסה (מייבש ומכונת כביסה מחוברים אחד על השני).

עוד חשף הזוג כי את חג הסוכות הם מתכננים לחגוג בייון, מיד לאחר שיסתיים “המרוץ למיליון”.  אסתי (33) משפיענית ברשתות החברתיות,  היא זו שתכננה ועיצבה מחדש את הבית והמטבח והחליטה שאת כל מוצרי החשמל היא מחליפה!

עוד הגיעו להתרדם: דנה גרוצקי שסיפרה שרכשה בית חדש ביבנה, אליו היתה אמורה להיכנס אליו לפני 3 חודשים אך בגלל המלחמה, הבנייה התעכבה,  ובינתיים מנצלת  את הזמן לבחור מוצרי חשמל לבית החדש.

אור שפיץ שהגיעה בגזרה דקה וחדשה, מלווה באמה, חשפה שבקרוב תעלה עם תכנית בערוץ האוכל ובאה לבדוק מקרוב את המוצרים למטבח שיככבו בתכנית החדשה שלה.

 

◼️ לקבוצת ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: נועם אלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן