מה עשה ח”כ מיקי זוהר ביהוד מונוסון?

שר התרבות והספורט זוהר ביקר ביהוד-מונוסון: ״מתרשם מהיצע פעילויות תרבות וספורט המגוון בעיר״

שר התרבות והספורט, ח״כ מיקי זוהר, ביקר היום (10/9) ביהוד-מונוסון, במסגרת הגעת בכירים מכלל המערכות אל העיר, במטרה לקדם שיתופי פעולה לטובת ולרווחת כלל תושבי העיר.

ראש העיר יהוד-מונוסון, אמנון סעד בירך על ביקור השר ואמר: ״יהוד-מונוסון מקדמת מגוון רחב ביותר של פעילויות תרבות וספורט, כחלק אינטגרלי במערכת החינוך ומתוך מטרה לקדם אורח חיים בריא. קידום תחומי התרבות, הספורט והפנאי מהווה מטרה ראשונה במעלה לעיר בהובלתי. בתוך כך, העירייה מקצה משאבים לקיום של אירועי תרבות, לרווחת התושבים ומתוך תפישה של טיפוח איכות חיים גבוהה בעירנו״.

במהלך הביקור, נדונו נושאים חשובים שעומדים על הפרק, ובתוך כך סוגיית קידום ותכנון אולמות ספורט, קידום מפעלי תרבות ועוד. הדיון לווה בביקור השר וראש העיר בבית הספר רמז, שם נפגשו עם מתאמנות ״אתנה קלאב״, על מנת להכיר מקרוב את ההשפעה החיובית שיש על פעילויות הספורט השונות על תלמידות ותלמידי העיר ככלל.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, יוסי חזן, בירך: ״מודה לשר זוהר על ביקורו בעירנו. אני מקוה שהביקור יביא לקידום הנושאים החשובים שנדונו במהלכו״.

המשנה לראש העיר, יובב גוניקמן, סיכם: ״יהוד-מונוסון נהנית מפיתוח מתמיד בתחומי הספורט והתרבות וכל קידום נוסף שלהם יהיה אך לטובת תושבי העיר, שיהנו מאיכות חיים בסביבת חיים משודרגת״.

צילום: דוברות עיריית יהוד מונוסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן