מה עשה השר ארבל בגדרה?

שרי הממשלה ממשיכים להגיע לגדרה. שר הפנים: "קרה פה נס"

הערב ביקר בזירת נפילת הטיל האיראני בגדרה, שר הפנים, חבר הכנסת משה ארבל. השר קיבל סקירה מראש המועצה המקומית גדרה, סהר פינטו, על מימדי הנזק שהסב הטיל הבליסטי והמאמצים שנעשו כבר בערב החג להשמיש את מוסדות הציבור עבור התושבים.

כידוע, כבר הבוקר חזרו כלל תלמידות ותלמידי בית הספר "שלהבות חב"ד" ללימודים – אקט המצביע על חסינות הקהילה בגדרה.

פגיעת הטיל הובילה לנזק גם בבית הכנסת "חב"ד גולדה" הפועל באזור הנפילה ומשמש את הקהילה המקומית. בערב שלישי הנחה ראש המועצה סהר פינטו את מחלקת ההנדסה במועצה להאיץ את תהליכי השיקום של בית הכנסת, על מנת שיתאפשר מרחב תפילה מכובד בראש השנה. ראש המועצה שיתף את שר הפנים שהוא עצמו לקח חלק בתפילה בערב החג. שר הפנים התרשם מפעולות השיקום המהירות.

בסוף הביקור, ראש המועצה אירח את שר הפנים לסעודת שבירת צום גדליה במקום.

השר שיבח את התנהלות המועצה המקומית והעומד בראשה, ושיתף כי נוכח המצב הכלכלי הקשה אותו ירשה הנהלת המועצה החדשה, העלאת הארנונה היתה צעד בלתי נמנע, שנדרש גם ברשויות אחרות.

שר הפנים, ח"כ משה ארבל: ״הגעתי לכאן לגדרה לבית הספר בו נפל הטיל במתקפה הנפשעת מאיראן בשבוע שעבר כדי לחזק ולהביע את הערכתי למנהיגות של ראש המועצה סהר פינטו, וכן לעובדי המועצה על עמידתם האיתנה מול האתגרים. ההחלטה הנכונה לחזור מיד לפעילות חינוכית חרף הקשיים מעידה על חוסן מנהיגותי. התקופה הזו קשה עבור כל אחד מכם, ואני פה לומר לכם שאתם לא לבד. רק יחד, נתגבר על הקשיים ונבנה עתיד טוב יותר עבור כולנו״.

ראש המועצה גדרה, סהר פינטו: "אני שמח שעמדנו במשימה שהצבנו לעצמנו: להחזיר את כל תלמידי ותלמידות בית הספר ללימודים סדירים כבר היום. התרגשתי הבוקר לקבל בכניסה לבית הספר, יחד עם המנהלת חני קרניאל, את התלמידים והתלמידות. האויב ניסה לפגוע בנו, אולם החזרה המהירה ללימודים הם סמל לאיתנות של קהילת גדרה. תודה לשר הפנים שהיה מהראשונים שהתקשרו לחזק בערב נפילת הטיל, ולכל צוות משרד הפנים על הסיוע והליווי".

 

◼️ לחדשות גדרה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המועצה המקומית גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן