מה עושים בגדרה בפורים?

טב ששאלתם! לכבוד החג הכי צבעוני בשנה יתקיימו במושבה מגוון אירועים לכל המשפחה

חג הפורים מביא עימו שמחה לגדרה וכן אירועים ופעילויות עבור התושבים.

ביום שני ה6/3/23 החל משעה 18:00 יקיימו מרכז אופק ותנועת אורי פעילות בשם “מגילה בקהילה” – מסיבת פורים לכל המשפחה באולם מיכל במרכז אופק בגדרה. תהיה התכנסות, קריאה במגילה והופעה של אמן החושים שלמה מיוחס. הכניסה ללא עלות אך מחויבת רישום מראש באתר מרכז אופק – לחצו כאן.

ביום שני בשעה 20:00 תערך גם הופעה מיוחדת לפורים של הזמר דודו אהרון באולם ספורט רמון. חוץ מההופעה תתקיים גם תחרות תחפושות, מסיבת ריקודים עם דיג’יי, דוכני מזון ועוד הפתעות משמחות. העלות היא 100 ₪ לאדם ו150 ₪ לזוג. רכישת כרטיסים באתר מרכז אופק – לחצו כאן.

תנועות הנוער במושבה יזמו גם הן אירועים מגוונים ומושקעים עבור התושבים. תנועת הנוער “מכבי צעיר גדרה” ממשיכה במסורת הוותיקה והמוצלחת של ה”פורימון” ברחבת מכבי צעיר. כבכל שנה בוחרת תנועת הנוער נושא ייחודי, השנה בחרו בנושא “מנהרת הזמן”.

שבט “שחר” של צופי גדרה יקיים גם הוא “פורימון” במתחם גוזלן (ליד הסופר פארם), הנושא שבחרו הצופים השנה הוא הסרט המפורסם של דיסני “מואנה”.

שני ה”פורימונים” יערכו ביום ב7/3/23 החל משעה 10:00 ובשניהם יכולים למצוא התושבים פעילויות, דוכנים ופרסים לכל המשפחה.

אירוע נוסף יתקיים במגרש ספורטק גדרה ב8/3/23 החל משעה 11:30. שם יתקיים הפנינג הכולל מתנפחים, דוכני מזון, מתקני לונה-פארק ועוד. בנוסף, יקבל כל ילד מקל סוכר בחינם. הכניסה חופשית.

צילום: דוברות המועצה המקומית גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן