מה חדש בלוד?

לא רק יריות ופשע ברחבי לוד | אז מה קרה השבוע בעיר? כל החדשות מלוד >>

לראשונה: לוד קולטת קורקינטים שיתופיים

הקורקינטים השיתופיים הפכו כבר מזמן לפתרון תחבורתי שחוצה את תל אביב והערים הגדולות, והשבוע לאזורי הפעילות מצטרפת גם העיר לוד. החברה הראשונה שתכנס לעיר כמפעילת קורקינטים שיתופיים היא Yango WIND שכבר פרוסה באזורים רבים בארץ כמו עכו, בני-ברק ויהוד.

חברת יאנגו בפיילוט משותף עם האגף לפיתוח עסקי בכלכלית לוד, תפרוס לא פחות מ-500 כלים ברחבי העיר כולה. המהלך עתיד להבטיח משרות חדשות ומקומות עבודה בעיר, שכן יאנגו תחזיק מרכז תפעול בלוד ותאייש תפקידי שטח ותחזוקה.

תחנת הרכבת בלוד היא אחת התחנות הפופולריות והמרכזיות בישראל, ועוברים בה מאות אלפי נוסעים כל חודש. רוב הנוסעים מגיעים בתחבורה ציבורית וממשיכים ברכבת לתל-אביב ולמרכזי התעסוקה הנוספים. אלו שיפגשו את הקורקינטים השיתופיים במספר תחנות, יוכלו לרכוש מנוי חודשי ולהוזיל מאד את שירות ה-last mile החשוב והחיוני. לצורך השוואה, בשנת 2023 נוספו לרחובות ישראל בערים השונות למעלה מ-2,500 קורקינטים שיתופיים.

ביום שלישי הושק השירות החדש בלוד, במעמד ראש העיר יאיר רביבו, סגנו ומחזיק תיק התחבורה רפי קטאושילי, עשהאל גדות מנכ”ל כלכלית וניצן אילוז סמנכ”ל הפיתוח העסקי, סמנכ”ל יאנגו שלומי וריאט וצוות התפעול של החברה.

ניצן אילוז, סמנכ”ל הפיתוח העסקי, כלכלית לוד: “העיר לוד מיישרת קו עם הערים המובילות בארץ, כחלק ממדיניות העירייה לשיפור השרות לתושבים, אני שמח על ציון אבן דרך נוספת, יש לחברת יאנגו את הזכות לקחת חלק ואני מאחל לה הצלחה רבה, מדובר על מהפכה שתתרום לרווחת התושבים באופן משמעותי”.

שלומי וריאט, סמנכ”ל רגולציה וממשל ביאנגו: “אני שמח ומתרגש על תחילת הפעילות של Yango WIND בעיר לוד. שמנו לעצמנו מטרה להעניק את פתרון הקורקינט השיתופי בכל עיר בארץ ככלל, אך העיר לוד בפרט מהווה שוק מעניין בפני עצמו. מדובר בבשורה לציבור רחב, שכן ללוד אזור תעשיה ענף ותחנת רכבת מרכזית, והפוטנציאל לסייע בהשלמת ‘המייל האחרון’ בהגעה למשרד/הביתה הוא אדיר”.

יאיר רביבו, ראש העיר לוד, ציין: “אני מברך על ההחלטה של חברת יאנגו ווינד להציב את שירות הקורקינטים בעיר לוד. זהו שירות נוסף לתושבים שיאפשר תנועה קלה ונוחה בתוך העיר, שמירה על הסביבה והורדת העומס בכבישים. ההצטרפות של יאנגו היא עוד מהלך שמשפר את הסביבה ומצטרף לשירותים הנוספים של עמדות איסוף משלוחים, עגלות אוכל ועוד. רכיבה בטוחה, יעילה ומהנה”.

הצדעה למערך המילואים ולצה”ל החוגג 75 שנה להיווסדו
בית עיריית לוד הואר באור ירוק, המסמל את צה”ל, כאות הערכה והצדעה למערך המילואים וצה״ל החוגג 75 שנה להיוסדו.

ההצדעה נעשתה במסגרת חודש ההוקרה לתרומתם של החיילים המילואימניקים על פועלם החשוב והמסירות לביטחון מדינת ישראל, בביצוע פעולות משמעותיות בשגרה ובחירום. “מערך המילואים מהווה חלק משמעותי ומרכזי בצה״ל החוגג בימים אלו 75 שנים. אנשי המילואים מהווים נכס מרכזי עבור הצבא כולו” נמסר מעיריית לוד, “כולנו מצדיעים וגאים בכם!”


נבחרת הרדיו של ביה”ס “עתיד עמנואל מורנו” בלוד על גלי האתר ברדיוסול
בביה”ס “עתיד עמנואל מורנו” התקיימה פעילות מיוחדת, שידור חגיגי ביום ירושלים בתחנת רדיוסול, ביוזמתה של המורה והשדרנית רות חברוני יחד עם נבחרת הרדיו בבית הספר: שיר אלמקייס, יהודה משיח ומיכאל בר. השידור המיוחד התאפשר, הודות לניסיונה הרב של רות חברוני בתחנות השידור האזוריות: רדיו פתח תקוה, רדיוסול ורדיו קול ישראל בפינה שנקראה ” מעולמה של אישה” ברשת ב.

היוזמה יצאה לדרך לאחר תמיכתו המלאה של מנהל בית הספר איתן כהן ואישורו להפקת גי’נגל לקראת תוכנית יום ירושלים. קדם לשידור הרדיו ברדיוסול תהליך ארוך של אודישנים לבחירת התלמידים. התלמידים נבחרו הודות לכישוריהם: קול נעים, קריאה רהוטה ורצינות בעבודה.

התלמידים למדו במהלך השנה על חשיבות השפה העברית, ניהול ראיונות ברדיו, קריאת טקסטים חדשותיים, לשון והגייה, התנהגות בשידור חי ועוד. הם השקיעו את כל מרצם ולמדו בהתמדה במהלך השנה. הנבחרת זכתה לביקור מקדים ברדיוסול כדי ללמוד כיצד פועלת תחנת שידור. הם זכו ממנהל רדיוסול שוקי אברהם, להרגשה טובה ומיוחדת בשידור במעגל סגור כהכנה ליום ירושלים.

הנבחרת תרגלה היטב את הליין אפ של התוכנית. כשהגיע יום ירושלים הם הרגישו ביטחון רב לעלות לשידור חי בתוכנית ששודרה בפייסבוק ובאינטרנט. התארחו בתוכנית ראש העיר לוד עו”ד יאיר רביבו, ממלא מקומו של ראש העיר ומחזיק תיקי החינוך והביטחון יוסי הרוש, מנהל בית הספר איתן כהן, משיא המשואה ביום העצמאות אביגדור קהלני ואורחים נוספים.

בסיום שידור התוכנית נבחרת הרדיו הרגישו ב” עננים” שהצליחו לעבור חוויה אדירה עבורם. הם שמחו שהכל עבר בהצלחה, וכמובן, הביעו את רצונם לחזור ולשדר גם בשנה הבאה.

לראשונה בלוד: סדנת משתחררים מצה”ל

מרכז הצעירים בעיריית לוד בשיתוף קרן גרוס וצה”ל, יזם סדנת משתחררים לחיילים לודאים המשתחררים בחצי שנה הקרובה. הסדנה ערכה כשבוע והחיילים קיבלו חופש מטכ”לי כדי להשתתף בה. בעוד מספר חודשים הסדנא חוזרת עבור החיילים המתגוררים בלוד בלבד.

הסדנא ארכה חמישה ימים והכינה את החיילים לקראת האזרחות. כמאה שלושים חיילים שהשתתפו בסדנא, כולם גרים בלוד, התחלקו לקבוצות ועברו בין תחנות ופעילויות שיכינו אותם להצלחה באזרחות, מיומנות חשיבה והתנהלות כלכלית נכונה. בתחילת הסדנא, התמקדו עם החיילים בנושא הקריירה לאחר השחרור – איך ניתן לנתב את החלומות ולשאוף הכי גבוה במציאות שאחרי השירות הצבאי. החיילים נחשפו למגוון של מקצועות ועיסוקים ודנו בנושא קבלת ההחלטות. הסדנא המשיכה להעמיק בעולם העבודה לאחר האזרחות. ובמהלך היום למדו כיצד כותבים קורות חיים, התנהלות נכונה בראיונות עבודה ושיפור התקשורת הבין אישית ואינטליגנציה רגשית.

בהמשך, יצאו החיילים למכללת אחווה לשיחה עם מנהלת המכללה, ואחריה שיחה עם רכזת השכלה גבוהה ורכזת חיילים משוחררים על השאלות, תהיות ומחשבות על עולם האקדמיה. במכללה, המשיכו החיילים ונפגשו עם פאנל סטודנטים ולאחריה הרצאה בנושא קבלת החלטות וניתוח פסיכולוגי. תהילה אור, רכזת חיילים משוחררים במרכז צעירים שהובילה את הסדנא, מספרת בהתרגשות על הסדנא: “זה אירוע שקורה לראשונה בלוד ואני כל כך שמחה לקחת בו חלק. אני מקווה שעוד חיילים מלוד ידעו שיש להם מקום לפנות אליו ויעזרו בכלים שיש לנו להציע, תודה לכל השותפים והעוסקים במלאכה שגרמו לסדנא הזו להתרחש!”

ביום האחרון של הסדנא החיילים סיכמו את השבוע הגדוש שעברו וכתבו תכניות אישיות, ולבסוף הוצגו בפניהם צוות מחלקת הצעירים ו”התחנה”- מרכז הצעירים בלוד.

שירן בוקרה ג’רבי- מנהלת אגף תכנון פרויקטים וצעירים: “היה שבוע מופלא כייף גדול לראות את החיילים מגיעים ועוברים תהליך שמכין אותם לשחרור בצורה הכי טובה שיש. נמשיך לפעול ולקיים תכנים איכותיים עבור הצעירים בעיר”.

טוהר ג’אן מנהלת “התחנה” – מרכז צעירים מסכמת: “עמלנו רבות על קיום הסדנא. זאת סדנה שמתקיימת בערים ספציפיות בארץ וכייף גדול שהצלחנו לקיים את הסדנה בעיר לוד. החיילים שלנו קיבלו המון כלים שיעזרו להם בעתיד.

מקום ראשון של מפעל הפיס לפרויקט תרבות קהילתי בלוד
עיריית לוד זכתה במקום הראשון במסגרת חממת שגרירי פיס לתרבות, עבור פרויקט “יוצאים בלוד”, כך התבשרו השבוע ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, ומנהלת אגף תרבות בעירייה, אורית עופר, במכתב רשמי שקיבלתי ממפעל הפיס החתום ע”י יו”ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי, וראש אגף תרבות במפעל הפיס דולין מלניק.

הזכייה במקום הראשון זיכתה את עיריית לוד במענק של 30,000 ₪, אשר נועד להוקיר רשויות על פרויקט משמעותי בתחום התרבות ולקידום פעילות תרבותי בלוד מחברת קהילה.

מטרת פרויקט “יוצאים בלוד” הוא להעניק לתושבים מענה תרבותי ולקרב להם את האפשרות לרכוש תרבות, לעודד כלכלה מקומית באמצעות יצירת מוקדים אטרקטיביים, אשר סביבם תצמח עוד עשייה מסחרית, לאתגר את הקהל בתכנים שלא רגיל אליהם, באופן לא מחייב, ובסופו של דבר לייצר מרחב אורבני עשיר ושוקק.

זכייתה של לוד הינה מתוך 25 מיזמים שהוגשו בפרויקט מטעם רשויות אחרות.

“זכינו כי זה התחיל מבקשה של ראש העיר יאיר רביבו והמנכ”ל אהרון אטיאס להאיר מעט את גרטבול” מספרת בהתרגשות אורית עופר, “מסיור תושבים עם אפרת אברהם ואיתן לוי ודרייפוס על איך טיפה משנים את המקום, המשיך מ’זומו’ שלא פחדו והעזו לשכור שם חנות לשנה שלמה כדי להאיר מעט את המקום, מאגף התפעול והנדסה שהטמיעו בתכנית השנתית שלהם את נשוא קידום המרחב הציבורי, התגייסו מיד והאירו את המקום והכניסו תכנון עשיר לשינוי טקטי במקום, המשיך בליאור בניסטי עוד בכובעו כמנהל מרכז צעירים בחשיבה על איך ממשיכים, בתושבת מדהימה בשם הילה סוויל שחלמה על בית קפה בלוד והצלחנו יחד עם אגף הגזברות להוציא נוהל לבית קפה חברתי שיפעל ויהיה בית לאמנים מקומיים, וביחד עם חכ”ל, מינהל הנדסה ורישוי עסקים שנכנסו לחשיבה משותפת איך לקדם את המדרחוב, אגף הפרויקטים שהסתער על המשימה והכשיר סופית את פאב התחנה, משם כבר צמחו בתי עסק כמו לילי פטיסרי, גולדה, נגיסה ועוד…”

לדבריה, “הפעילות המשיכה בשיפוץ טקטי של הקומה השנייה בקליקה ועד ליציאה לקורס של מפעל הפיס – ‘חממת פיס לשגרירים’ בעידוד משאבי אנוש, תכנית מרתקת ועשירה שזה רק רעיון אחד מתוך מה שלמדתי שם ואנסה ליישם בעיר בעזרת הנהלת העירייה ושותפים מהעיר, וחובה להזכיר גם שהרמנו יחד את קיפוד הזהב לפרינג’ במרחב הציבורי (תיאטרון לוד בעיקר עם רוחה של פנינה רינצלר) שנתן לתושבים אור ותקווה שיש חיים אחרים במדרחוב, והמשיך וממשיך ולכן זכינו כי המלאכה היא של כולנו כי צריך יותר ממשוגעת אחת כדי להצליח ולהעיר בחלומות בעיר הקסומה הזו!”

נוסף על המענק שהוענק לעיריית לוד, הוענק גם מגן הוקרה לפרויקט שהוכן ביוזמת השגרירה אורית עופר.

מסיזומבה בסימן ביטחון אישי לנשות לוד
השגרירות המסורות של SAFE UP ממשיכות לפעול למען ביטחונן האישי של נשות העיר. ביום רביעי האחרון הן חברו לאירוע המסיזומבה שהפיקה מחלקת הספורט, במטרה להפיץ את הבשורה לנשים נוספות בקהילה.

כאמור, SAFE UP הינה אפליקציה חינמית השואפת להעניק מענה לנשים אשר מרגישות לא בטוחות במרחב הציבורי, על ידי ליווי מנשים אחרות החברות באפליקציה באמצעות שיחת וידאו\אודיו\צ’ט, בכל מקום ובזמן אמת.

במסגרת האירוע אשר אליו הגיעו כ60 נשים, הקימו השגרירות דוכן הסברה, חילקו פליירים והעניקו לכל אחת מהמשתתפות בקבוק מים ממותג וחטיף להעלאת האנרגיה. כמו כן, הן הציגו לנשים את האפליקציה וסיפרו על יעילותה בהגברת הביטחון האישי לנשים במרחב הציבורי בלחיצת כפתור פשוטה, בעזרת כוחן של נשות הקהילה.

שגרירות אפליקצית safe up פועלות בשיתוף אלוירה קוליחמן, חברת מועצה הממונה על תחום נשים, אפרת אברהם – יועצת ראש העיר למעמד האישה , המחלקה למשאבי קהילה וקליטה באגף לשירותים חברתיים, שולי יחיאל – רכזת נשים עירונית, ובהובלתה של טל ארד – סטודנטית לעבודה סוציאלית בהנחייה של עו”ק אושרת אהרון לשירותים חברתיים.

שולי יחיאל מסרה כי “קבוצת השגרירות פועלות להעלאת המודעות להטרדות הרחוב ולהגברת הביטחון האישי לנשים במרחב הציבורי, ואנו מזמינות אותך להוריד את האפליקציה ולהיעזר בה – כך שלעולם לא תישארי לבד בסיטואציה שאת צריכה בה עזרה”.

שחקני אגודת הכדורסל אליצור לוד זכו באליפות המחוז

שמחה גדולה באגודת אליצור לוד בכדורסל: קבוצתם, קבוצת הילדים – ילדים ב’ (כיתות ז’) באימונו של אלעד גלרון, זכתה באליפות מחוז מרכז א’ לעונת 22/23. יש לציין כי זהו התואר הגבוה ביותר לגילם, ומדובר בהישג מכובד מאוד.
השחורים לבנים עשו עונה מדהימה עם 18 ניצחונות לצד שני הפסדים בלבד! משחק האליפות הרשמי התקיים בנצר סירני, ובסיומו ניצחה הקבוצה מלוד בתוצאה: 50:52. יש לציין את שחקניות ביה”ס לכדורסל של אליצור לוד, שעשו את הדרך לנצר סירני ועודדו את השחקנים בכל הכוח, כמו משפחה אמיתית.

סגל השחקנים: אהוביה לונדין, איתי כץ, איתן דלמניאן, איתן נדל, אמיתי גנוד, ערד אברמוביץ, יאיר פיינטוך, יאיר פרידמן, יהודה גוטמן, ליאור אליאס ומתן אמונה.

מאמן הקבוצה אלעד גלרון: “איזו דרך נפלאה לסיים את השנתיים הראשונות שלי במועדון. כיף לראות איזו דרך עברנו כאגודה, יצרנו קהילה עוצמתית, מקצועית ושאפתנית. מהאימון הראשון שלנו השנה ניתן היה לראות את הפוטנציאל והכישרון בשחקנים, כך שהחלק המקצועי היה פחות מאתגר. האתגר העיקרי היה לחבר ביניהם, לשמור על כולם עקביים ומרוכזים בתהליך ואני שמח שהצלחנו במשימה. זו קבוצה מיוחדת ומאוחדת, הילדים מחוברים ומגובשים והכוח הזה הביא אותנו לתוצאות. עבדנו קשה מאוד כל העונה, למדנו והתקדמנו משבוע לשבוע, והכי חשוב, נהנינו מהדרך.

אני רוצה להודות ליו”ר המועדון, אבי גולדברג, על התמיכה בקבוצה ועל הדחיפה מצד האגודה, להורי השחקנים, שסמכו עלינו והאמינו בדרך המקצועית והחינוכית שעברנו עם הבנים וכמובן תודה לשחקנים המדהימים שלי, שיחד גדלנו, נהנינו והבאנו תוצאות. זו רק ההתחלה של המועדון הצעיר שלנו, הצוות המקצועי ושחקני האגודה רעבים להמשיך ולגדול”.

יו”ר האגודה, אבי גולדברג הוסיף ואמר: “אנו גאים ושמחים על זכייתה של הקבוצה באליפות. המועדון מתפתח וגדל באופן מקצועני. אנו גאים בשחקנים, במאמן אלעד ובצוות המקצועי. אנו מקווים כי זו הסנונית הראשונה ובעקבותיה יבואו עוד אליפויות. רק לפני כחודש, זכו ילדי כיתות ו’ במקום השלישי באולימפיאדת הילדים הארצית, ואנו גאים בהם. אנו מודים לראש העיר, למנהל אגף הספורט ולכל קברניטי העיריה ונבחריה המסייעים”.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו הגיע לברך את ילדי האגודה, יחד עם המשנה לראש העיר, אריה לוי, הממונה על תיק הספורט, מאיר אליהו, ראש אגף הספורט וירון זרד, מנהל מח’ הספורט. “כל הכבוד על הזכייה שהביאה המון כבוד לעיר לוד”, אמר ראש העיר.

קבוצת הבוגרים של אליצור לוד מסכמת את עונת 22/23 בליגה א’
אין ספק שזו הייתה עונה מלמדת ומאתגרת. לאחר עשרה מחזורים בהם ניצחה הקבוצה רק פעם אחת והייתה בסכנה של ירידת ליגה, חל שינוי מערכתי, שבשיאו הצטרף המאמן החדש תום כהן. השינוי הניב את פירותיו, והשחורים לבנים שבו למסלול הניצחונות לאחר שהשלימו סיבוב מדהים עם תשעה ניצחונות לצד ארבעה הפסדים, מה שהבטיח את הישארותם בליגה.

מאמן הקבוצה, תום כהן: “הגעתי לקבוצה לקראת סיומו של הסיבוב הראשון. פגשתי חבורה של גברים ומהרגע הראשון היה לי ברור שזה רק שאלה של זמן עד שנתחבר ונתפוצץ. לשמחתי לא טעיתי, וההוכחה הגיעה במשחק מול מכבי חולון, אליו הגענו עם הגב לקיר. הצלחנו להתרומם ולנצח לאחר הארכה. הניצחון הזה גרם לשחקנים להאמין בדרך ומשם יצאנו למסע של חמישה ניצחונות רצופים ולהישארות מתוקה בליגה. אני רוצה לומר תודה ליו”ר המועדון אבי גולדברג על האמון והשקט שנתן לי בעשייה המקצועית ושמח שעמדתי בהבטחתי שהקבוצה לא תרד ליגה. אנחנו כעת עם הפנים קדימה ונערכים בכל הכוח לקראת העונה הבאה. בהצלחה לכולם”.

יו”ר המועדון, אבי גולדברג, הוסיף: “אני רוצה להודות למאמן תום כהן ולשחקנים על ליכוד חברתי וגילוי אחריות במצב לא פשוט. מודה לבורא עולם על שהנחה אותי לקבל החלטות לא פשוטות, שהיו נכונות בעת קבלתן, והתוצאות הוכיחו שהן היו מעולות לאגודה. אנו עם הפנים לעונה הבאה. הגענו להבנה וסיכומים עם מרבית השלד הקיים, ואנו עמלים על הכנת העונה הבאה במרץ רב. נקווה שהשנה נתמודד בצמרת במשך כל העונה. נתראה בעונת 23/24”.

הישגים לקבוצת המתעמלות “קידום הספורט בלוד” באליפות ארצית
קבלו את המתעמלות המוכשרות של מתנ”ס גני אביב , בניהולה ואימונה של אולגה זץ, שהתחרו ביום שישי שעבר באליפות נס ציונה בהתעמלות אומנותית. מדובר באליפות ארצית, המוכרת ע”י איגוד ההתעמלות בישראל ובהשתתפות כ-200 מתעמלות מ-14 אגודות מרחבי הארץ. האליפות התקיימה בסימן 140 שנה לעיר נס-ציונה.

בתחרות השתתפו מתעמלות בגילאים שונים, מגן ועד בוגרות, במקצים שונים ומגוונים. המתעמלות של מתנ”ס גני אביב ייצגו את לוד בגאווה רבה ועם הישגים מרשימים: קבוצת הנבחרת אשר מורכבת מ- 15 מתעמלות, מתחרה בשלוש קטגוריות שונות וכולן זכו במדליות. קבוצת הגיל 9-10 (הכנה 2) זכתה במקום הראשון ובמדליית הזהב, ושתי הקבוצות בגילאי 6-7 ו- 8-9 הגיעו למקום השלישי והמכובד ולהן הוענקו מדליות ארד. כל הכבוד לבנות האלופות! המאמנת אולגה זץ הודתה לראש העיר ולצוות אגף הספורט על שיתוף הפעולה, שמביא להישגים המקדמים את הספורט בלוד.

מסע מדהים לנוער הלודאי לקראת הגיוס לצה”ל
מחלקת הנוער של עיריית לוד, בהובלתה של סופיה בן הרוש ואגף הספורט עם שיתוף פעולה של ארגון “אחריי! – נוער מוביל שינוי”, הוצאו בני הנוער של לוד מהבתים, למסע רגלי מטורף, שבסיומו הגיעו המלש״בים (מיועדים לשירות ביטחון) לאצטדיון הכדורגל העירוני, שם חיכו להם תחנות ספורט תחרותיות ומאתגרות. בסיום האירוע קיבל כל משתתף דיסקית צבאית עם הכיתוב: “לודאי אמיתי = שירות משמעותי!”.

“מסע קרבי”, היה האירוע שסגר את חודש הספורט המופלא שהתקיים לאורך כל חודש מאי. אגף הספורט ומחלקת הנוער מאחלים בהצלחה למתגייסים: היה מדהים, נתראה בשנה הבאה!

מתכוננים לאליפות לוד בקטלבל

נטליה מאייגר, אלופת העולם בקטלבל ומנהלת המועדון הלודאי לקטלבל ספורט, מדווחת, כי המועדון עושה הכנות קדחתניות לקראת “אליפות לוד הפתוחה בקטלבל ספורט”, שתיערך בתאריך ה-28.07.2023 באולם הספורט “ביאליק” בעיר. זה המקום לציין, כי בסוף חודש יוני, נוסעת נבחרת ישראל בקטלבל ספורט, הכוללת 7 ספורטאים מהמועדון הלודאי, לאליפות העולם שתתקיים השנה בהונגריה. אחרי שיחזרו מאליפות העולם, יסגרו את העונה ב”אליפות לוד הפתוחה”. נאחל בהצלחה לספורטאי נבחרת ישראל, ובמיוחד לשבעת המופלאים מלוד!

טקס סיום עונה מרשים לאגודת הפועל לוד
טקס סיום עונה מרהיב ל-500 ילדים המתאמנים במסגרת המועדון הפועל לוד המכיל את כל הקהילות והמגזרים בלוד: יהודים, מוסלמים ונוצרים. הטקס המרשים היה במעמד יו”ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ. מחלקת הנוער כוללת 14 קבוצות ליגה, והיא הכי גדולה באזור ובכלל. מנהל האגודה, אופיר רגב, שעומד מאחורי המועדון המדהים והגדול הזה: “תודה לראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, שבלעדיו לא היינו יכולים להגיע למעמד הזה. תודות לאריה לוי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט, לראש אגף הספורט, מאיר אליהו ותודה מיוחדת לאייל פולטינגר, המאמן האחד והיחיד על עונה מקצועית מרהיבה”. נאחל לכדורגלני האגודה בהצלחה גם בעונה הבאה.

תלמידי תיכון דרכא פותחים את הבוקר בפעילויות ספורט ומשחק
באווירת סוף שנה, וכחלק מאירועי החינוך הגופני השנתיים, השתתפו תלמידי שכבות ט’ ו-י’ של בית הספר התיכון “דרכא” ,ע”ש מקסים לוי, בטורניר משחקי כדור מהנה ומאתגר. למשך שני שיעורים, קיבלו התלמידים את האפשרות לעבור ולבחור בין ארבעה מגרשי משחק, שבכל אחד מהם התקיימו משחקי ענף אחר: כדורשת, מחניים, כדורסל ופוצ’יוולי. התלמידים נהנו מפתיחת יום באווירה ספורטיבית וקלילה. הנהלת בית הספר מוסרת תודה לצוות החינוך הגופני.

חודש הספורט של לוד הסתיים עם מסיזומבה שמחה
חודש הספורט של לוד הסתיים עם “מסיזומבה” שמחה במיוחד, שהתקיימה באולם הספורט “ביאליק”. מסיזומבה היא הלחם של המילים “מסיבה” ו”זומבה”.

זומבה היא שיטת אימון גופני אירובי, באמצעות ריקוד, שפותחה בקולומביה בשנות ה-90. השיטה מבוססת על שילוב תנועות ריקוד המושפעות מסגנונות שונים לצלילי מוזיקה לטינית, מערבית ומזרחית, במטרה להפוך את האימון הגופני למהנה. המסיזומבה התקיימה לכבוד חג השבועות ולציון סיום חודש הספורט שהתקיים בלוד במהלך כל חודש מאי, בהדרכת המאמנות אנה, אורית וג’ניה ומדריכות אורחות. במסיזומבה השתתפו עשרות מנשות העיר, שנהנו משתייה וכיבוד, שנתרמו ע”י ארגון “לא לאלימות נגד נשים”.

אנה, המדריכה הראשית: “תודה לכל המשתתפות. תודה ענקית לעיריית לוד ולאגף הספורט, המאפשרים לנו, מזה למעלה מ-5 שנים, לערוך מסיזומבות מושקעות, המשמחות את נשות העיר בחינם, 4 פעמים בשנה”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן