מה הייתה מטרת הפגישה בין ראש העיר יהוד-מונוסון למנכ״ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית?

אמנון סעד, ראש העיר: ״שיתוף הפעולה המצוין עם אלעזר ועם צוות הרשות יניב תוצאות איכותיות לרווחת תושבי העיר”

אתמול (28/7) התקיימה פגישת עבודה בלשכת ראש העיר יהוד-מונוסון, אמנון סעד, עם מנכ״ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אלעזר במברגר, ביחד עם צוות בכירים שהתלוו לפגישה. מצד העירייה השתתפו מנכ״ל העירייה, מהנדסת העיר, מנהל מינהלת להתחדשות עירונית, המשנה לראש העיר וסגן ראש העיר ומחזיק תיק ההתחדשות העירונית.

מטרת הפגישה הייתה היכרות של הצוותים המקצועיים וצלילה אל סטאטוס מתחמי ההתחדשות העירונית הפרושים ברחבי העיר, על מנת לקדם את התכניות, תוך יצירת שיתוף פעולה מקצועי בין הגורמים השונים.

אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון, תיאר את הפגישה כמוצלחת ובאווירה טובה: ״נפגשנו היום עם מנכ״ל הרשות הממשלתית להתחדשות וצוותו על מנת להמשיך ולהניע את גלגלי ההתחדשות ביהוד. זאת, בנוסף לפגישות שקיימנו בזמן האחרון עם יזמים וכן עם רמ״י והעומד בראשה, יעקב קווינט, כדי לעלות על הגל של שיתוף הפעולה בין הגורמים השונים ולהדק את עבודתנו המשותפת״.

יובב גוניקמן, המשנה לראש העיר השתתף בישיבה ושיתף: ״התחדשות עירונית ביהוד מונוסון היא צורך בה מבוצע תהליך של שיפוץ, שיקום ופיתוח מחדש של אזורים עירוניים ישנים או מוזנחים. המטרה היא לשפר את איכות החיים של התושבים, לשדרג את התשתיות. שיתוף הפעולה עם הרשות להתחדשות העירונית מבורכת״.

שמעון בונפיל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחדשות עירונית: ״העבודה המשותפת המוצלחת עם כלל הרשויות תביא להישגים ולקידום פרויקטים חשובים בעיר״.

◼️ לקבוצת חדשות יהוד מונוסון לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית יהוד-מונסון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן