מה אמר שר הבריאות למתנדבי ידידים באילת?

מתנדבי ידידים באילת נפגשו עם שר הבריאות ח”כ אוריאל בוסו וסקרו בפניו את פעילות הארגון בעיר • “אתם מהווים את העוגן האזרחי והפנים היפות, דבר חשוב מאוד לאיתנות העורף בזמן מלחמה” – אמר השר

במסגרת ביקורו בעיר אילת נפגש שר הבריאות, ח”כ אוריאל בוסו עם מתנדבי ידידים בסניף אילת, ושמע מהם על פעילות המתנדבים והמתנדבות בעיר בשגרה שבתוך החירום, ובעיקר בסיוע לעורף ולמאמץ המלחמתי לרבות אלפי מפוני העוטף המתארחים בעיר, לאחר שפונו מבתיהם.

בין הדברים קיבל השר סקירה מהנהלת הסניף בניהולו של נתי טויטו, על המיזם המיוחד של ‘מכבסים באהבה’ בו מסייעים למשפחות המפונות בכיבוס הבגדים, פרויקט שצובר תאוצה ולוקחות בו חלק בסיוע אף משפחות נוספות שאינן נמנות על מתנדבי ידידים. בנוסף, הוסבר לשר על הסיוע כחלק מהמאמץ המלחמתי, כגון תיקוני ממ”ד, בפתיחה וסגירה של דלתות וחלונות, בסיוע לחיילים בהסעות לבסיסים ובשינועים של מזון וציוד נצרך, ועוד.

השר בוסו הודה למתנדבים, בירך אותם על פעילותם הרבה ואמר כי “איתנות העורף והערבות ההדדית בזמן המלחמה, חשובות ביותר, ואתם אלו המשמשים כעוגן אזרחי, ואתם הפנים היפות של ישראל. אני מכיר את ידידים לא מהיום, והשתדלתי וסייעתי כשותף מספר פעמים. אני מודה לכל אחד ואחת מכם”.

השר שמח לשמוע על גידול מספר המתנדבים והמתנדבות בעיר המסייעים במסגרת הארגון, ועל המספר הרב של הפרויקטים ומקרי הסיוע בשגרה ובחירום.

העיר אילת מונה כ-60,000 תושבים, וכיום, בתקופת מלחמה זו, ישנם עוד כ-6,000 אורחים ממפוני יישובי העוטף. כולם ללא יוצא מהכלל, מקבלים מענה חשוב ויעיל ממתנדבי הסניף המקומי.

לדברי נתי טויטו – מנהל סניף אילת: “כעוגן האזרחי של ישראל נמשיך לעזור ולסייע לכל מבקש, ובטח למפונים היקרים המתארחים בעיר שלנו. אנחנו פה בשבילם. אני מודה לשר בוסו על הביקור והמפגש ועל התמיכה בפעילות הארגון. מתנדבי אילת בפרט וכל המתנדבים והמתנדבות ברחבי הארץ, שעושים הכול על מנת לסייע לאזרחים בשגרה ובחירום, הם הפנים היפות של ישראל”.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן