מהפכת הבינה המלאכותית עולה לירושלים

המכללה האקדמית הדסה ירושלים מקדמת את תחום ה AI בבירה במטרה להפוך את העיר למוקד משיכה לבינה מלאכותית

ירושלים עושה את צעדיה הראשונים לעבר עתיד מונע בינה מלאכותית ומצטרפת לבשורת המהפכה הטכנולוגית הגדולה ביותר של זמננו.

השבוע התקיים בעיר אירוע JLM AI MEETUP ראשון מסוגו, שסימן את תחילתה של סדרת אירועים בנושא בינה מלאכותית בבירה.

האירוע, שנשא את הכותרת “Exploring AI Opportunities”, היה פרי יוזמה משותפת של המכללה האקדמית הדסה, מרכז החדשנות והיזמות JLM SPARK, ויובל אבידני, מייסד קהילת YUV.AI. מטרתו הייתה להניח את היסודות להקמת אקוסיסטם AI ירושלמי ולהפוך את העיר למוקד משיכה עבור מגוון התושבים באזור ירושלים והסביבה ואנשי מקצוע בתחום הבינה המלאכותית.

“כשהגעתי לירושלים, הבנתי שחסרה כאן סצנת AI כמו זו שהכרתי בתל אביב, לכן החלטנו לשנות את המצב ולשים את ירושלים בקדמה” מספר אחד היוזמים.

האירוע, אליו הגיעו למעלה מ 100 משתתפים, בעיקר צעירים תושבי ירושלים, כלל ארבע הרצאות מרתקות של אנשי מפתח בתעשייה.

מאיה שושני מ-Lightricks הירושלמית סיפרה על המסע שלה לעולם ה-AI, אורי בז’רנו ואביחי אליאסי הדגימו את עוצמת ה-AI ביצירת חוויות אינטראקטיביות, אורית ליטמנוביץ’ שיבר הציגה כיצד ניתן לספר סיפור אישי באמצעות AI, ויובל אבידני חשף את הפוטנציאל של מודלי שפה גדולים וסוכני AI.

פרופ’ אריאלה גורדון שאג, נשיאת המכללה האקדמית הדסה, ציינה בדברי הפתיחה של האירוע: “המפגש הזה מסמן התחלה מרגשת של מסורת חדשה בירושלים. אנחנו רואים כאן שילוב מנצח בין האקדמיה, התעשייה והיזמות המקומית. המכללה האקדמית הדסה ירושלים, כשותפה פעילה ביוזמה זו, מחויבת לקדם את תחום הבינה המלאכותית בעיר. אנחנו מתכננים להפוך את זה לסדרה קבועה, עם מיטאפ בנושא AI לפחות אחת לכמה חודשים. זוהי הזדמנות ייחודית עבור הקהילה המגוונת של ירושלים להיות חלק מהמהפכה הטכנולוגית הגדולה של זמננו.”

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: צילום פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן