מהפך בחינוך: תוכנית להסבת אקדמאים להוראה ברמלה

ביום ראשון, 4.8, יתקיים יום פתוח ברמלה, שבמסגרתו המשתתפים יוכלו לקבל מידע נרחב על התוכנית. לנרשמים במעמד היום הפתוח תוענק הנחה נוספת. 

במסגרת שיתוף פעולה ייחודי של עיריית רמלה והמרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט נפתחה תוכנית ייחודית להסבת אקדמאים להוראה, המציעה מגוון יתרונות ופתרונות לנרשמים

התוכנית הייחודית מציעה יתרונות רבים, בהם לימודים קרוב לבית. תושבי רמלה והסביבה יוכלו ללמוד בסביבתם הקרובה ולבצע את ההכשרה המעשית בהוראה בבתי הספר בעיר. משך הלימודים קצר, התוכנית אורכת שלושה סמסטרים בלבד, ובסיומם תוענק למסיימים תעודת הוראה.

כמו כן, המשתתפים בתוכנית יהיו זכאים למלגה ולתנאים מיטביים. הלימודים בתוכנית היברידיים ומשלבים הכשרה בכיתות במוסדות לימוד בעיר, דבר המאפשר גמישות ונוחות רבה יותר. ההסבה להוראה לאקדמאים ברמלה היא לא רק הזדמנות מקצועית, אלא גם שליחות חינוכית.

החינוך הוא הבסיס להצלחה בחיים, והמורים הם העוגן המרכזי בתהליך זה. משתתפי התוכנית יהוו חלק בלתי־נפרד מהמהפך החינוכי של ילדי רמלה, וישפיעו על דור העתיד בצורה המשמעותית ביותר.

ביום ראשון, 4.8, יתקיים יום פתוח ברמלה, שבמסגרתו המשתתפים יוכלו לקבל מידע נרחב על התוכנית. לנרשמים במעמד היום הפתוח תוענק הנחה נוספת.

ראש העיר רמלה, מר מיכאל וידל, אומר: “התוכנית החדשה להסבת אקדמאים להוראה היא צעד חשוב במאמצינו להעצים את מערכת החינוך בעיר. אנו מזמינים את תושבי רמלה להשתתף בתהליך המיוחד הזה, ולחולל שינוי אמיתי ומשמעותי בחינוך ילדינו.”

הסבה להוראה לאקדמאים ברמלה היא לא רק הזדמנות מקצועית, אלא גם מסלול המוביל לתרומה משמעותית לקהילה ולחינוך הילדים בעיר.

הצטרפו למהפך החינוכי של רמלה והיו חלק מהשינוי!

המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט מפעיל תוכניות דומות ביישובים ראשון־לציון, חדרה, הרצלייה, תל־אביב, בת־ים, יבנה, נס־ציונה, תל־מונד, קדימה־צורן, המועצה האזורית חוף השרון ולב השרון, מועצה מקומית עמק חפר, פרדסיה, אבן־יהודה, כפר־יונה, תל־מונד.

ד”ר עפר מרבך, הממונה על הסבת אקדמאים ועל תוכניות ייחודיות במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט:

“אני נרגש וגאה בשותפות עם עיריית רמלה. התוכנית הרשותית להסבת אקדמאים להוראה היא תוכנית ייחודית ומקצועית, שמתכתבת עם ייחודיות העיר ופועלת בשיתוף פעולה מלא עימה.

בתוכנית לומדים בקבוצת למידה איכותית, מקבלים התייחסות אישית וליווי של רכזים מהמרכז האקדמי ומהעיר. נרקמת קבוצת שייכות של מחנכות ומחנכים מרמלה, שלמדו יחד וממשיכים לחנך בעיר כקהילה צומחת ומצמיחה (חברות לחיים). אין ספק שזוהי דרך נפלאה לחולל שינוי, להתפתח מבחינה אישית ולהגיע לתפקיד המשמעותי, המרגש והמשפיע ביותר – להיות מורה, לחנך. תודה רבה לראש עיריית רמלה, מר מיכאל וידל, על הקשר המיוחד ועל הצעידה המשותפת ליצירת חינוך איכותי ומשמעותי.”

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן