מדוע לא ניתן לנקות מזגן עילי בכוחות עצמך?

ניקיון מקצועי של מזגן עילי לא ניתן לעשות בכוחות עצמך, בכתבה זו נסביר מדוע

ניקיון מקצועי של מזגן עילי לא ניתן לעשות בכוחות עצמך, בכתבה זו נסביר מדוע

מזגן עילי הוא פריט חיוני בכל בית, במיוחד כאשר מדובר במצבים של חום קיץ קיצוני או לילות חורפיים קרירים. כדי להבטיח שהמזגן יפעל בצורה אופטימלית וימשיך לספק נוחות במהלך כל השנה, יש לבצע ניקיון מקצועי באופן תקופתי. אך האם ניקוי עצמי יכול באמת להבטיח שמירה על יעילות המזגן? כאן נסקור את הסיבות לכך שלא ניתן להגיע לכל חלקי המזגן בניקיון עצמאי, את השפעת הניקיון המקצועי על תפוקתו, ואת היתרונות בניקיון מקצועי ושמירה על אורך חייו של המזגן.

אתגרים בניקיון עצמאי של מזגן עילי

ניקוי מזגן עילי בעצמך יכול לכלול את ניקוי המסננים החיצוניים בלבד, אך זהו שלב מוגבל שמותיר את שאר חלקי המזגן ללא טיפול יסודי. המסננים, אמנם חשובים, הם רק חלק קטן מהמערכת הכוללת של המזגן. הניקוי העצמאי לא מצליח להגיע לחלקים הפנימיים הקריטיים כמו הקולטים והמאווררים הפנימיים, שמכילים אבק, לכלוך, בקטריות, עובש וחיידקים הנצברים עם הזמן.

החלקים הפנימיים של המזגן דורשים גישה למערכות הסבוכות כמו המעבה (קונדנסור) והמאוורר (אימפלורר). כדי לנקותם כראוי, יש לפרק את חלקי המזגן ולנקות את הרכיבים באמצעות מכשור מקצועי. זאת עבודה הדורשת ידע, מיומנות וציוד מתאים – פריטים שלא זמינים בכל בית.

 

המסננים הם רק חלק קטן מהמערכת הכוללת של המזגן.

ההבדל בין ניקוי עצמי לניקוי מקצועי

ניקוי של המזגן בבית לבד מציע פתרון בסיסי אך מוגבל, שמנקה בעיקר את המסננים החיצוניים ומספק שיפור מינימלי בלבד בתפוקת המזגן. לעומת זאת, ניקוי מקצועי עם מכשור מתאים מספק תוצאה שונה לחלוטין. ניקוי יסודי מקצועי כולל גישה לחלקים הפנימיים, שימוש בחומרים מיוחדים להסרת לכלוך עיקש והסרה של הפטריות והבקטריות שהתפתחו בתוך המזגן.

היתרון של ניקוי מקצועי הוא בהשגת תוצאה משמעותית יותר. עם מכשור מתקדם, ניתן לנקות את כל הרכיבים הפנימיים ביסודיות, להבטיח שהמזגן פועל בצורה חלקה ויעילה. פעולה זו משפרת את תפוקתו של המזגן, מה שמוביל להורדת עלויות האנרגיה, שיפור האוויר הנפלט ותחזוקה ארוכה טווח.

שיפור בתפוקתו של מזגן עילי בעקבות ניקוי מקצועי

מזגן עילי שנוקה באמצעות מכשור מקצועי מציע שיפור ניכר בתפוקתו. כשהמזגן נקי, כל הרכיבים עובדים בצורה חלקה יותר, מה שמוביל ליכולת קירור טובה יותר ויותר יעילות באנרגיה. ניקוי מקצועי מבטיח שלא רק המסננים יהיו נקיים, אלא כל רכיבי המזגן, כולל המעבה והמאוורר, יפעלו בצורה אופטימלית.

תוצאה נוספת של ניקוי מקצועי היא הפחתת עלויות התפעול. מזגן מלוכלך עובד קשה יותר כדי להגיע לטמפרטורה הרצויה, דבר שמוביל לצריכת חשמל גבוהה יותר. ניקוי יסודי מסייע להוריד את העומס על המערכת, כך שהיא צורכת פחות אנרגיה ומביאה לחסכון בעלויות החשמל.

מזגן עילי שנוקה באמצעות מכשור מקצועי מציע שיפור ניכר בתפוקתו

 

שירות ניקיון מקצועי עד הבית

כדי לשמור על אורך חיי המזגן וליהנות מתפוקה אופטימלית, כדאי להזמין שירות ניקוי מקצועי עד הבית. צוות מקצועי יגיע עם כל הציוד הנדרש, יבצע את הניקוי בעדינות וביעילות, ויבטיח שהמזגן שלך יהיה נקי מכל לכלוך, אבק ופטריות. זהו פתרון נוח ויעיל, שמסיר ממך את הצורך להתמודד עם ניקוי עצמי ומאפשר לך להבטיח שמירה על תקינות המזגן לאורך זמן.

בזמן שאתה נהנה מהנוחות שמזגן עילי מספק, חשוב לשמור על תפקודו בצורה מיטבית. ניקוי מקצועי יסייע להבטיח שהמזגן ימשיך לפעול בצורה היעילה ביותר, חוסך לך כסף ומגביר את הנוחות בביתך. פנה לשירות ניקוי מקצועי עד הבית ותחסוך זמן, מאמץ ותשמר על אורך חיי המזגן שלך.

כי ניקיון שנעשה עם כל הלב, מתוך תודעת שירות, לצד עבודה מקצועית של צוות הכי מיומן בארץ, הוא ניקיון שבהחלט מוכיח את עצמו.

כי ‘כרישים בניקיון’ הם פרופסורים למזגנים!

לעוד פרטים מוזמנים לבקר באתר שלנו

טלפון להזמנות מהירות לכל הארץ – 052-6722799

צילום: FREEPIK | יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שי
שי
24 days ago

חברה מדהימה מומלץ מאוד

אסתר
אסתר
24 days ago

מאוד מומלץ ניקוי 10

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שי
שי
24 days ago

חברה מדהימה מומלץ מאוד

אסתר
אסתר
24 days ago

מאוד מומלץ ניקוי 10

דילוג לתוכן