מדא ערוך לאבטח רפואית את ברכת הכהנים המסורתית

ביום ראשון הקרוב (20.10) משעות הבוקר צפויה להתקיים ברכת הכוהנים המסורתית בכותל המערבי בירושלים.

מגן דוד אדום ערוך לאבטח רפואית את ברכת הכהנים המסורתית בכותל המערבי בירושלים

מפרוץ המלחמה, בשמחת תורה תשפ"ג (7.10.23), מגן דוד אדום נמצא בכוננות גבוהה ובקשר רציף עם גורמי הביטחון. בשנה האחרונה, הארגון הרחיב את פריסת החובשים והפראמדיקים ברחבי הארץ ועיבה את מערך רכבי החירום במאות אמבולנסים, ניידות לטיפול נמרץ, אופנועים ורכבים ייחודיים נוספים של מד"א, בהם אוטובוס טיפול נמרץ חדש עם שבע מיטות ואמצעים לטיפול מציל חיים מתקדם.

ביום ראשון הקרוב (20.10) משעות הבוקר צפויה להתקיים ברכת הכוהנים המסורתית בכותל המערבי בירושלים. כוחות גדולים של מגן דוד אדום הכוללים חובשים ופראמדיקים באמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, אופנועי מד"א וחוליות עזרה ראשונה, יפרסו ברחבת הכותל ובעיר העתיקה בירושלים ויאבטחו רפואית את רבבות המתפללים המגיעים מכל רחבי הארץ להשתתף בברכת הכוהנים המסורתית. לאחר ברכת הכהנים ועד לשעות הערב ימשיכו כוחות מד"א לאבטח רפואית את המתפללים בכותל.

השנה, בעקבות המצב הביטחוני במגן דוד אדום פונים לציבור להקפיד על הנחיות ההתגוננות וההתקהלות של פיקוד העורף במרחב הציבורי, להצטייד בשתייה, להימנע מצפיפות, להישמע להנחיות הסדרנים וכוחות הביטחון.

בכל צורך רפואי ניתן לפנות לחובשים והפאראמדיקים של מד"א בשטח או להזעיק את מד"א בקו החרום 101 ובאמצעות יישומון (אפליקציה) "מד"א שלי" שתסייע לאתר את מיקומו המדוייק של הזקוק לעזרה.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מדא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן