מגיעים מעולם החינוך? כל הסיבות להירשם לתואר שני בתחום

אינספור אנשים עוסקים בתפקיד זה או אחר בעולם החינוך ומחפשים את דרכם והמשך התפתחותם בתחום. עבור רבות ורבים, תואר שני בחינוך עשוי לפתוח דלתות רבות וגם להציע ערך מוסף משמעותי וייחודי.

אינספור אנשים עוסקים בתפקיד זה או אחר בעולם החינוך ומחפשים את דרכם והמשך התפתחותם בתחום. עבור רבות ורבים, תואר שני בחינוך עשוי לפתוח דלתות רבות וגם להציע ערך מוסף משמעותי וייחודי.

אילו אפשרויות פותח בפנינו תואר שני בחינוך ומדוע מדובר במסלול לימודים משתלם ומומלץ? אילו יתרונות נוספים מציע תואר מסוג זה, שכדאי לכל מי שהוא רלבנטי עבורו להכיר?

הכנסה גבוהה יותר

יתרון ראשון (לא בהכרח מבחינת חשיבות) של תואר שני בחינוך הוא תוספת ההכנסה לה נזכה, במידה ואנו מועסקים במערכת החינוך כמובן. אנשי חינוך בעלי תואר שני זכאים לתוספות מסוימות למשכורת, עוד לפני שבכלל מדברים על התקדמות בתפקידים וכד'.

פתיחת דלתות מקצועיות

תואר שני בחינוך  יפתח בפנינו דלתות רבות ומגוונות   להתקדמות מקצועית. כמו בכל תחום אחר, גם בעולם החינוך נשות ואנשי מקצוע בעלי השכלה אקדמאית גבוהה יותר יכולים להגיע לתפקידים בכירים ונחשבים יותר ואף להתוות לעצמם מסלול התקדמות מקצועי לכיוון זה או אחר בו הם מעוניינים. ספציפית בעולם החינוך, היתרון של המחזיקות והמחזיקים בתואר שני בתחום הוא גדול ומשמעותי לעומת בעלי/ות תואר ראשון בלבד.

התמקצעות בתחומים ספציפיים בתוך עולם החינוך

תואר שני מאפשר גם להתמקצע בתפקידים ותחומי עיסוק ספציפיים בתוך עולם החינוך, וכך להתחיל ולבנות קריירה . למשל – ייעוץ חינוכי, חינוך לגיל הרך, הוראת שפות ועוד.

כלומר, לאחר התואר הראשון אשר הכניס אותנו לעולם החינוך, תואר שני יאפשר לנו לבחור התמחות מסוימת ולהתקדם בה משמעותית בתוך פרק זמן קצר יחסית. אחת הדרכים האפקטיביות והמומלצות ביותר לבנות קריירה בתחום ספציפי בתוך עולם החינוך, אשר אולי מעניין ומושך אותנו במיוחד.

תואר במתכונת גמישה ונוחה

תוכניות שונות  לתואר שני בחינוך ייבדלו מן הסתם בתוכנית הלימודים, במערכת השעות, סוגי הקורסים והסמינרים וכד', אך באופן כללי מדובר בתואר הנלמד במתכונת גמישה ונוחה מאוד. כמו מסלולים רבים אחרים לתארים מתקדמים, גם במקרה של תואר שני בחינוך מדובר בדרך כלל במערכת שעות אשר אינה תופסת לנו את כל ימות השבוע, ובטח שלא ימים רבים, מלאים וארוכים. מדובר במתכונת יותר "אוורירית" ונוחה, כך שניתן לעשות תואר מסוג זה גם במקביל לעבודה, גידול ילדים ושאר הדברים שרובנו עושים בחיים.

עבור תואר שני נחשב ומועיל במיוחד, לא חייבים להקפיא את כל החיים למשך שנתיים…

לסיכום, ישנם יתרונות רבים ללימודי תואר שני בחינוך אשר הופכים אותו למסלול מומלץ ואטרקטיבי ביותר עבור כל מי שמגיע מתחום החינוך.. במידה והתקדמות והתמקצעות  בעולם החינוך "מדבר אליכם", מומלץ לשקול ברצינות אפשרות זו.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן