מגדרה לחוף אשקלון: יהושפט הלוי נבחר לראש מינהל חינוך במועצה אזורית חוף אשקלון

יהושפט הלוי הקים וניהל בשנים האחרונות את ביה״ס השש שנתי ממלכתי, תיכון ‘דרכא רות’ בגדרה, וזכה להקים ולנהל את ביה״ס המשלב היסודי קשת בגדרה.

לאחר הליך מכרז מסודר, נבחר יהושפט הלוי לראש מינהל החינוך של המועצה האזורית חוף אשקלון.

יהושפט, תושב היישוב ניצן שבמועצה, בעל תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני בניהול מערכות חינוך מאוניברסיטת בר אילן.

יהושפט שימש קודם לכן במגוון תפקידים חינוכיים, ובשנים האחרונות אף הקים וניהל את ביה״ס השש שנתי ממלכתי, תיכון ‘דרכא רות’ בגדרה, וזכה להקים ולנהל את ביה״ס המשלב היסודי קשת בגדרה.

בימים הקרובים יעבור יהושפט תהליכי חפיפה מסודרים עם ראש המנהל היוצאת, כרמית הרוש, וייערך לפתיחת שנת הלימודים במסגרות החינוך במועצה.

 

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו:

“אני מברך את יהושפט עם היבחרו לראש מינהל החינוך המועצה. יהושפט הוא איש חינוך עם ניסיון רב שנים, ואני בטוח שיביא את תחום החינוך במועצה לגבהים חדשים. בהזדמנות זו אבקש להודות לכרמית הרוש על תרומתה למערכת החינוך במועצה ולאחל לה הצלחה בשליחותה החדשה”.

ראש מינהל החינוך הנבחר, יהושפט הלוי:

“אני שמח ונרגש על הזכות להוביל את מערכת החינוך בחוף אשקלון. אני נכנס לתפקיד ביראת כבוד, בפרט בתקופה שכזו, ואעשה כל שלאל ידי להמשיך ולפתח את מערכת החינוך במועצה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יהושפט: צילום רשת 'דרכא' | איתמר רביבו: צילום ראובן קפוצינסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן