מבצע עיקור וסירוס חתולי רחוב בגן יבנה

מבצע סירוס ועיקור נוסף של חתולי רחוב באמצעות תקציב ייעודי לכך שהושג ממשרד החקלאות בשיתוף תקציב מהמועצה.

השירות הווטרינרי במועצה המקומית גן יבנה ממשיך בפעילות ענפה לביצוע עיקור וסירוס של חתולי הרחוב. התקציב לעיקור וסירוס החתולים מגיע הן מהמועצה שמכירה בצורך ומקצה לכך משאבים והן באמצעות השגת תקציבים מהממשלה.

לפני כחודשיים, בדיון שנערך בנושא אצל ראש המועצה יחד עם מנכ”ל המועצה והווטרינר ד”ר קובי איבגי, הוחלט על יציאה למבצע סירוס ועיקור נוסף באמצעות תקציב ייעודי לכך שהושג ממשרד החקלאות בשיתוף תקציב מהמועצה. במבצע האחרון שהסתיים השבוע, סורסו ועוקרו כ-180 חתולי רחוב על ידי איש מקצוע חיצוני שהוזמן על ידי המועצה.

ראש המועצה, דרור אהרון: “אנו מקיימים מבצעים לסירוס ועיקור חתולי הרחוב באופן סדיר באמצעות תקציבים ייעודיים לכך מהמועצה יחד עם משרד החקלאות על מנת לשמור על איכות חיי התשבים לצד דאגה לאוכלוסיית חתולי הרחוב שמגיעה הן מהמועצה והן ממתנדבים רבים למען בעלי החיים ביישוב”.

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן