מבצע חיסוני שפעת: מאוחדת חיסנה את עובדי עיריית רחובות

קופת החולים מאוחדת קיימה את היום את חלקו הראשון של מבצע חיסוני השפעת המיוחד לעובדי עירית רחובות. מנהל מרחב חוף יהודה, אורי אטון: “מרפאות העיר גאות לעטוף את עובדי עירית רחובות המסורים”. רמי מדהלה, יו”ר ועד העובדים: “מודה למאוחדת על ההיענות המהירה, הזמינות והליווי במבצע הזה”.

קופת החולים מאוחדת קיימה היום (שלישי) את החלק הראשון במבצע חיסוני השפעת המיוחד בעיריית רחובות, עבור העובדים, מבוטחי הקופה. את המבצע יזמו סמנכ”לית משאבי אנוש גלית אנגל ויו”ר ועד העובדים רמי מדהלה, וביצעו בפועל מנהל מרחב יהודה חוף במאוחדת, אורי אטון ומנהל מרפאת בנימין 23, אודי חדאד. תוך ימים ספורים הצליחה מאוחדת להקים שתי עמדות חיסונים עם ארבע אחיות מצוות הסיעוד: דבורי טל יוסף, נעמה אוזנה, יעל בן דוד וליאור מידני ובכך הייתה לקופת החולים הראשונה המקיימת מבצע מיוחד ונרחב שכזה, עבור עובדי העיריה. חלקו השני של המבצע יתקיים ביום חמישי.

לדברי אורי אטון, מנהל מרחב יהודה חוף: “החיבור בין מאוחדת לרחובות הוא חיבור היסטורי של שנים רבות – ולמעשה רחובות היא העיר ממנה צמחה מאוחדת. מרפאות העיר גאות לעטוף את עובדי עירית רחובות המסורים ויזמה ביחד עם וועד העובדים בראשות רמי מדהלה והנהלת העיריה – ראש העיר רחמים מלול והמנכ”ל דורון מילברג, מבצע חיסונים ללמעלה מ-800 עובדי העירייה המבוטחים בקופת חולים מאוחדת”.

רמי מדהלה, יו”ר ועד העובדים בעיריית רחובות: “מאוחדת עשו את כל מה שהם יכולים על מנת להגיע ולחסן את העובדים שלנו תוך ימים ספורים ואני רוצה להודות להם על השירות ועל ההיענות המהירה לבקשתנו לבצע את החיסונים באופן מיידי. אני רוצה להודות למנהל המרחב אורי אטון, ומנהל מרפאת מאוחדת בבנימין אודי חדאד, על הזמינות והליווי במבצע הזה. בנוסף, אני מבקש להודות לסמנכ”לית משאבי אנוש שלנו, גלית אנגל, שיזמה את המבצע החשוב לבריאותנו – וקורא לכל העובדים להגיע ולהתחסן ובכך להכין את עצמם לקראת החורף. אנחנו מכינים את העיר לקראת החורף בנושאים השונים – הגנים, הכבישים, הקולטנים – ואני מבקש שגם העובדים יבואו להתחסן ובכך ידאגו לעצמם”.

גלית אנגל, סמנכ”לית משאבי אנוש בעיריית רחובות סיפרה: “פניתי עם היוזמה הזו אל רמי מדהלה יו”ר ועד העובדים שמיד הרים את הכפפה. שיתפנו את מנכ”ל העיריה דורון מילברג ומנהל מחלקת החירום בצלאל שרעבי בנושא והם הביעו את תמיכתם כמובן באישורו של ראש העיר רחמים מלול. פנינו אל כל קופות החולים בעיר ומאוחדת הייתה הראשונה שנענתה בחיוב. אנו מודים למאוחדת על ההיענות המהירה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן