מבצעים בקולקציית סתיו-חורף חדשה בורדינון

ורדינון מעניקה לחברי מועדון NV Club ומצטרפים חדשים 40% הנחה על כל הפריטים שבקולקציה החדשה, בקניית 2 מוצרים ומעלה (30% הנחה בקניית 2 פריטים לכלל הלקוחות)

קולקציית סתיו-חורף החדשה והמרשימה של ורדינון מציעה עולם שלם של מוצרים המבטיחים חוויית הום סטיילינג ייחודית ומהנה. בין הפריטים שבקולקציה, המתאפיינת בצבעוניות חורפית רגועה ובשימוש בגוונים מעושנים המובילים את העונה, מבחר עשיר של מצעי Mix&Match, המאפשרים יצירת עשרות שילובים מקוריים לפי טעמו האישי של כל לקוח, מצעים בעיצובים טרנדיים מבדים נוחים, טבעיים ונושמים, שמיכות חורף וכירבוליות רכות, מגבות, חלוקי רחצה ושטיחונים המעניקים תחושת פינוק של מלון יוקרה, שפע אביזרי נוי משלימים – והכל באיכות בלתי מתפשרת ומובילה בענף, תוך הקפדה על הפרטים הכי קטנים ושימוש בטכנולוגיות סריגה ואריגת בדים מתקדמות.

סיגל אורון, מנכ”לית חטיבת נעמן ורדינון: “לורדינון מוניטין רב שנים ומחויבות למוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ושירות. ערכי ה-wellness, שיפור איכות השינה והשאיפה לסייע ללקוחותינו לחיות חיים בריאים יותר – הם אלה שמנחים אותנו לאורך כל הדרך. על כן אנו מקפידים להציע לקהל הישראלי מוצרים נושמים, שומרים על היגיינה, דואגים לעור ולגוף ומבטיחים איכות חיים מקסימלית”.

בפיתוח קולקציית החג החדשה, הקפידו מעצבות הסטודיו המוכשרות של ורדינון להעשיר עוד יותר את תמהיל המוצרים המגוון. קולקציית סתיו-חורף 2024 ובה שלל פריטי הום סטיילינג במבחר סגנונות עיצוב, בשיק ובהשראת טרנדים בינלאומיים מובילים עם טאץ’ ישראלי, מרגשת ומציעה כל מה שצריך כדי להתחדש ולהלביש את הבית, לתת דרור ליצירתיות ובעיקר להרגיש WOW!

ויויאן מקמל, מנהלת הסחר של ורדינון, מציינת: “גם בקולקציה הנוכחית אנו ממשיכים להרחיב, לגוון ולשדרג את קטגוריית הדגל שלנו Mix&Match, שהביקוש אליה, לשמחתנו, הולך וגובר כל העת. מצעים אלה נמכרים בתפזורת במבחר גדלים רחב במיוחד, סוגי אריגים ושלל צבעי בייסיק שהם פשוט must have – החל במצעי סריג ג’רסי כותנה רך ואיכותי, דרך פרקל בגימור מרוכך עם תוספת תחרה עשירה המקנה למיטה Shabby Chic ביתי ונעים, מצעי סאטן יוקרתי בצפיפות 300 חוטים לאינץ’ ועד למצעי פרימיום מבדים משובחים מארון היוקרה הבלעדי 5 Crowns. בקולקציית החג המושקעת ייהנו לקוחות ורדינון משני צבעי סתיו חדשים וטרנדיים בדגמי מיקס ג’רסי ומיקס פרקל – סגול ערפל וכחול פלדה. המגוון העשיר של מצעי Mix&Match מאפשר לכל אחת ואחד להרכיב את סט המצעים המושלם עבורו באמצעות עשרות שילובים בין הפריטים על המיטה בדרך ייחודית ומקורית, לפי טעמם האישי”.

בנוסף להיצע עשיר במיוחד של אפשרויות המיקס, כתמיד, ניתן למצוא בקולקציית ורדינון מבחר רחב של מצעים מעוצבים. לחוויית קנייה נוחה, מהנה ופרקטית דואגים בחנויות ורדינון להציג את הדגמים השונים של המצעים בחלוקה לארבעה סגנונות עיצוב מובילים:

הפן העיצובי הלבן הקלאסי – 3 סטים של מצעים חגיגיים במיוחד במראה אקסקלוסיבי בשילוב גימורי תפירה יוקרתיים שהפכו לאחרונה מאוד טרנדיים בעולמות עיצוב הבית. למשל, גימור תפירה דמוי צדפה, המקנה למצעים מראה גלי ורך (דגם סופי), גימור רקמת עלי דפנה עדינה (דגם מצעי סאטן לורליי) ושימוש בתיפורי תפיסת יהלום, המעניקים למצעים (דגם מרנג) מראה תלת ממדי נפחי;

הפן העיצובי האלגנטי מביא לידי ביטוי את הטרנד הבוטני שממשיך להיות אקטואלי גם העונה. בארון זה מצעים שעוצבו בהשראת עולם דימויים עשיר של צמחיה סתווית (דגם ורונה עם דפוס עדין של עלים באפקט רנטגן), תוך שימוש בפלטת צבעים מעושנת בגוונים חומים וסגולים (דגם אלזס עם הדפסי פרחים נועזים בשימוש דפוס דיגיטלי המאפשר איכות צבעים וגוונים עשירים במיוחד), ובנגיעות של עיצוב גאומטרי קלאסי (דגם מרסיי);

הפן העיצובי הצעיר לצעירים וצעירים בנפשם – דגמים עם אמירה אותנטית ברורה, השואבים השראתם מעולמות התוכן של סקייטבורדינג ובוהו-שיק. סטים בצבעוניות הנשענת על גווני לבן, אפור, ירקרק וכתום בהיר מאוד, המאפשרים שילוב מדויק והתאמת המצעים לכל חדר שינה. בארון זה בולט במיוחד סט מצעי כותנה פרקל מילי, העשוי טכניקת Tufting (המיושמת בדרך כלל בעולמות אריגת שטיחים) שיוצרת על פני שטח האריג אפקט של פרח ענקי מחוטים גזומים. השימוש בטכניקה ייחודית זו מקנה למצעים מראה של עבודת יד בניחוח בוהו-שיק ותחושה חמימה וביתית;

מצעי פלנל מפנקים – כשמזג האוויר מתקרר, המיטה הופכת לאי של חום ואהבה, מחבקת ועוטפת. קולקציית סתיו-חורף החדשה של ורדינון מציעה מגוון סטים מכותנה אורגנית המעניקה למצעים מגע נעים במיוחד ורכות יוצאת דופן. גם בארון זה שולטים גוונים מן הטבע בשלל וריאציות של חום ואפור, בשילוב אלמנטים גאומטריים, הדפסי עלים וציפורים עדינים.

דגמים חדשים מרהיבים מציע גם מותג היוקרה 5 Crowns, ליין פרימיום אלגנטי בתפירת עילית ובו פריטים מבדים טבעיים במגע של משי ובצפיפות חוט גבוהה במיוחד לשדרוג חווית השינה. בין הפריטים הבולטים: סט מצעי סאטן מפנק Queen Pearl עם שילוב רקמה ייחודית היוצרת מראה של פנינים יוקרתיות שכאילו נשפכו על המיטה, וסט Silvia מבד טנסל בצפיפות גובהה מאוד של 320 חוטים לאינץ’ בדוגמת ג’אקרד עלים מרשימה ואלגנטית.

הסיפור הייחודי של הקולקציה מקבל חיזוק משמעותי ונתמך על ידי שפע של מוצרים משלימים בדגש על סגנון עיצובי אחיד, צבעים טרנדים מתכתבים, קווים נקיים ומוקפדים וטקסטורות עשירות. בין פריטי הום סטיילינג היוצרים יחד שפה עיצובית משותפת: מבחר כיסויי מיטה עשירי טקסטורות, שמיכות חורף מפנקות דמוי מינק וכירבוליות סרוגות – הלהיט החדש של החורף, מגבות ג’קארד משודרגות באמצעות השימוש בחוטי Zero Twist המעניקים רכות שאין כמותה, מגבות ספא, פמוטים דו-צדדיים, אגרטלים, נרות ריחניים ועוד.

תשומת לב מיוחדת מוקדשת בקולקציית החג של ורדינון לקטגוריית עולם האמבטיה שהורחבה בצורה ניכרת. תמהיל מגוון וייחודי של מוצרי הום סטיילינג לחדר הרחצה גם מאפשרים משחק Mix&Match מהנה ומציעים לכל אחת ואחד להפוך למעצבי פנים ולהתנסות בהרכבת סטים מושקעים ואלגנטיים של מגבות וחלוקי רחצה, שטיחונים ודיספנסרים שיעניקו תחושת פינוק בספא יוקרתי מבלי לצאת מהבית.

הפתעות נוספות מחכות ללקוחות ורדינון גם במחלקת ילדים ותינוקות ההולכת ומשתבחת כל העת. הקולקציה מציעה מגוון עשיר של מצעים מעוצבים בסטים המתאימים לגדלים של מיטות יחיד ומיטה וחצי, עשויים מ-100% כותנה הידועה ביכולתה לספוח לחות ולשמור על סביבת שינה מאווררת ונוחה.

ילדים בוגרים ובני נוער ייהנו במיוחד ממצעים מבד ג’רסי, בד סרוג מחוטי 100% כותנה סרוקה המזכיר במגעו חולצת טי שירט אהובה. בקולקציית סתיו-חורף 2024 יככבו סטים בצבעוניות השואבת השראה מצבעי יסוד בעולמות הספורט והגיימינג – כחולים על גווניהם, אפורים, כתומים, שחור ולבן, וגם מצעים בגווני פסטל בהירים עם אלמנטים ודפוסים עדינים. המצעים רכים ונעימים, אלסטיים ונמתחים בקלות על כל מזרן ולכן הסדינים “מתיישבים” היטב על המזרן ולא זזים ממנו. בנוסף, הם קלים לטיפול ולכביסה – לא נוטים להתקמט ולכן לא מצריכים גיהוץ.

עבור ילדים בגילאי גן ויסודי שמאוד מתחברים למגמות של מצעים ממותגים עם דמויות אהובות מסרטים מצוירים, עיצבו בורדינון מגוון סטים עם דמותו המתוקה של סטיץ’, עם מיני ומיקי מאוס – בחירה קלאסית של הרבה ילדים והורים, סימבה וחבריו מסרט הקאלט “מלך האריות”, גיבורי-על וגיבורי Marvel, הממשיכים לככב גם בעונה הקרובה.

ביצירת קולקציית ילדים ותינוקות הקפידו מעצבות הסטודיו של ורדינון לשמור על שילוב מאוזן של הצבעוניות המזוהה עם הדמויות עם עיצובים מעודנים בצורה שתחמיא לכל חדר ילדים, לא תשתלט על העיצוב שלו ולא תהווה מוקד של “רעש” ויזואלי.

כתמיד, בנוסף לשלל מצעים איכותיים, מציעה מחלקת ילדים ותינוקות מבחר מוצרים משלימים כגון שמיכות חורף מלטפות בעיצוב תואם, מגבות וחלוקי רחצה ועוד.

ורדינון מעניקה לחברי מועדון NV Club ומצטרפים חדשים 40% הנחה על כל הפריטים שבקולקציה החדשה, בקניית 2 מוצרים ומעלה (30% הנחה בקניית 2 פריטים לכלל הלקוחות). להשיג בחנויות ורדינון בפריסה ארצית ובאתר. בין התאריכים 08.09-30.10.24 /או עד גמר המלאי, אין כפל מבצעים.

 

◼️ לקבוצת צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תמי בר שי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן