“מביע סיפוק רב” | פנחס הומינר סיים את ההיערכות ללימודים ברחובות

לאחר היערכות נרחבת: בלשכת חבר מועצת העיר פנחס הומינר מביעים סיפוק בטיפול בפניות הציבור במערכת החינוך

פנחס הומינר, חבר מועצת העיר רחובות, עובד בשקט, דואג לציבור מבלי לרצות לקבל תמורה. העיקר שיהיה להם טוב.

לקראת פתיחת שנת הלימודים, הביעו בלשכתו של הומינר, יו”ר אגודת ישראל – המפלגה החסידית חברתית ברחובות, סיפוק רב מהפעילות הרבה סביב נושא הרישום והפעילות המבורכת בנושא הנגשת מוסדות החינוך לכל תלמיד, כאשר רק בעיר רחובות יש למעלה מ – 450 מוסדות חינוך שונים ומגוונים.

בשנים האחרונות הומינר מוביל באופן אישי בעיריית רחובות את נושא פניות הציבור כשדלת לשכתו פתוחה לכל תושב הפונה אליו לבקשת עזרה וסיוע, ותחום החינוך מייצר לא מעט פניות וצורך בפתרונות מערכתיים ואישיים. גם בפתיחת שנה”ל הנוכחית נעזרו במסגרת פעילות זו לא מעט הורים שחוו קשיים בשיבוץ למסגרות מתאימות וכן נפתרו מראש סוגיות שונות אשר יצרו בעיות בהסעות לחינוך מיוחד.

“בכל תחילת שנת לימודים אני נרגש מחדש לראות את עשרות אלפי תלמידי מערכת החינוך, דור העתיד והצמיחה המבורכת של העיר”, אמר הומינר. “שמח מאד לסכם מאמץ והיערכות מיוחדת של מענה פרטני בעשרות רבות של פניות ועזרה בנושאי שיבוץ, הסעות, והיבטים שונים לתועלת כל תלמיד תוך השגת פתרון ראוי עבורו. אני מברך את התלמידים היקרים בשנה מבורכת ומשגשגת ומאחל להם הצלחה בלימודים ובאתגרים החדשים העומדים לפתחם”.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן