מאות תושבים השתתפו בהרצאתו של הרב יגאל כהן באור יהודה

השיעור של הרב יגאל כהן התקיים לעילוי נשמתו של אמנון מוכתר הי”ד שנרצח לפני כשבועיים. רעייתו אתי והבנות גל ודניאל נכחו בשיעור וקיבלו ברכה מהרב.

מאות תושבי אור יהודה השתתפו ביום רביעי בהרצאתו של הרב יגאל כהן במרכז הפיס בעיר.

מדובר באירוע פתיחת עונת הקיץ של המחלקה לתרבות תורנית-מורשת ישראל בניהולו של סגן ראש העיר, שלמה זלמן סיונוב, שיזם את קיומה של ההרצאה כחלק ממסורת שכוללת שיעור ושיחה לחיזוק האתגרים במעגל השנה.

כ-500 תושבים מילאו את האולם והשתתפו בשיעור. זו כבר מסורת של שנים שהרב יגאל כהן מתארח בעיר. בדבריו הוא עורר את הציבור בשיחתו על החיזוק ושמירת המסורת, מעלת אהבת חינם וכבוד הדדי.

בתחילת שיעורו הרב בירך את החיילים וכוחות הביטחון לשמירה והצלחה, ונשא תפילה יחד עם הקהל להחזרתם המהירה של כל החטופים ולשלומם של כל חיילי צה”ל.

הערב התקיים במעמד רב העיר, הרב ציון כהן, שנשא אף הוא דברים מחזקים אל הקהל. בנוסף, נשא דברים גם רב הקהילה, הרב מאיר כהן.

כמו כן, השיעור של הרב יגאל כהן התקיים לעילוי נשמתו של אמנון מוכתר הי”ד שנרצח לפני כשבועיים. רעייתו אתי והבנות גל ודניאל נכחו בשיעור וקיבלו ברכה מהרב.

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה:

“אני שמחה שמאות תושבי העיר נשים וגברים השתתפו בהרצאתו של הרב יגאל כהן. באופן אישי, אני אוהבת לשמוע את השיחות של הרב שמחזק ונותן כוחות לכולם. נמשיך להגדיל ולחזק את המורשת והתורה באור יהודה, יחד עם רב העיר, הרב ציון כהן וסגני שלמה זלמן סיונוב”.

סגן ראש העיר, שלמה זלמן סיונוב, ציין:

“זו זכות גדולה לעירנו שהרב יגאל כהן מגיע למסור שיחות חיזוק לתושבי העיר. הרב יגאל נענה תמיד להזמנתנו. זו ההזדמנות להודות לראש העיר, ליאת שוחט, שפועלת תמיד לחזק את המסורת בעיר”.

 

◼️ לקבלת חדשות אור יהודה בלבד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן