מאות שלטי חוצות עם הכיתוב "365.10.23 – זוכרים וזוכרות" נתלו ברחבי הנגב המערבי במסגרת קמפיין לציון שנה לאירועי 7.10.23.

בקמפיין משתתפות החברות המובילות בארץ ועומדת מאחוריו סוכנות דיגיטל משדרות.

בכל רחבי הנגב המערבי נתלו מאות שלטי חוצות ומכוונים עם הכיתוב "365.10.23 – זוכרות וזוכרים" לציון שנה לאירועי 7.10 והטבח ההמוני שבוצע בתושבי העוטף והמבלים בנובה. בקמפיין משתתפות חברות מובילות בארץ, שנרתמו ליוזמה מתוך מחויבות לסולידריות ולחיזוק התושבים המתמודדים עם השלכות המלחמה המתמשכת.

מי שעומדות מאחורי היוזמה הן עובדות חברת התוכן והדיגיטל "לינק 19" מבית חנה רדו הממוקמת בשדרות. עובדות החברה, תושבות הנגב המערבי, פונו מבתיהן ב- 7.10 לאחר שעות תחת איום וחלקן חזרו להתגורר בבתיהן לפני מספר חודשים. צוות החברה, שבחלקו עדיין מפוזר ברחבי הארץ חיפש דרך משלו להנציח את החברים, השכנים והתושבים שנפגעו, לצד מסר של אחדות ותקווה. הן חברו לחברת שילוט מקומית איתה עובדות במשך שנים והייתה עד לפני שנה בבעלות תושב שדרות, קובי פריינטה ז"ל, שנרצח ב 7.10 עת יצא לרכוב על אופניו. אישתו, סיון, נותרה אלמנה עם חמישה ילדים ומנהלת היום את החברה.

"זוהי הדרך שלנו גם להנציח את קובי, איתו עבדנו המון, ואת יתר הנופלים והנפגעים. קנינו מסיון את כל השלטים בנגב המערבי תוך ידיעה ברורה שהם יתמלאו תוך ימים בשלטים של חברות מכל הארץ וכך היה. מספרת ענת יונדוב אלמסי, מנהלת לקוחות ופיתוח אתרים בלינק 19 ותושבת הנגב המערבי. "הקמפיין נולד מתוך המחויבות שלנו לחזק את תושבי הנגב המערבי שאנחנו חלק מהם. הרגשנו צורך לעשות משהו משמעותי עבור אלה שהחיים שלהם התהפכו ברגע אחד בדיוק לפני שנה עם מסר של חיזוק ותמיכה. שלטי החוצות הם לא רק אמצעי ויזואלי, אלא סמל של עמידות, חוסן ותמיכה בלתי מתפשרת. רצינו שהתושבים ומי שיגיעו לכאן לאזכרות השנה ירגישו – אתם לא לבד, ואנחנו כאן כדי לחבק אתכם ולזכור את אלה שאיבדו את חייהם ושהמסר יגיע דרך חברות מכל הארץ. ההיענות מרגשת אותנו מאוד ומחזקת." הירתמותן של כ לכך הרבה חברות מדגישה את הסולידריות הרחבה והתמיכה שהן מעניקות לתושבי הנגב המערבי גם שנה אחרי פרוץ המלחמה.

 

◼️ לחדשות נתיבות לחצו כאן

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לקבוצת מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אוריאל שועאי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן