מאות משתתפים בעצרת זיכרון לרב צבי סגרון זצ”ל בנתיבות

במהלך העצרת השיקו בקהילת ‘נתיבים’ את ספרו החדש של הרב סגרון, ‘צבי תפארה’

בנתיבות נערכה הילולה ועצרת זיכרון וחיזוק במלאת חמש שנים להסתלקותו של הרב צבי סגרון זצ”ל, רב בית הכנסת המת”ל.

באירוע שיזמו משפחת הרב יחד עם קהילת ‘נתיבים’ מרכז תורני לאומי בנתיבות, מבית ‘קרן קהילות’ המאגדת את הגרעינים התורניים ברחבי הארץ, השתתפו מאות אנשים וביניהם גם רב העיר נתיבות הרב פנחס כהן, ממלא מקום רב העיר דימונה הרב דוד תורג’מן, הרב החיד”א אברג’ל ראש מוסדות רב פעלים קול רינה וראש הכולל לרבנות במת”ל הרב משה שוקרון.

במהלך העצרת השיקו ב’נתיבים’ את ספרו החדש של הרב סגרון, ‘צבי תפארה’, וחולקו מלגות הצטיינות לבחורי ישיבת עטרת צבי שנבחנו על דפי גמרא.

את האירוע ליווה בשירה ובפיוט הפייטן נריה סגרון, בנו של הרב המחבר. בנוסף, כחלק מהאירועים לזכרו של הרב סגרון, נערך השבוע גם יום תורה וחסד לחיבור המשפחה והעם.

העצרת התקיימה בשיתוף המשפחה וכחלק מהנצחת מורשת הרב צבי. בין היתר אלישבע סגרון, אשת הרב צבי, יזמה ופעילה בוועדת “חסדי צבי” במסגרת קהילת נתיבים. ועדה העוסקת בחסד, תמיכה נפשית ופיזית במשפחות, ארוחות ליולדות ועוד.

תמר בונה רכזת הקהילה בקהילת ‘נתיבים’ של קרן קהילות:

“עת ספוד בארץ עת רקוד בשמים. יום שנפטר צדיק, יש סעודה בשמים, שמחה גדולה על פועלו, על תלמידיו שממשיכים בדרכו. זכינו היום לכנס משמעותי בעיר, ולשמוע את דבריו המתוקים של הרב דוד תורג’מן: רוצה ה את יראיו ר”ת אייר. לכן חודש אייר מלא ימים מיוחדים ומשמעותים לגאולת ישראל”.

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: באדיבות המשפחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן