מאות ליוו את יוסי עטר, שנרצח בליל שישי, בדרכו האחרונה, בהם העבריין ניסים אלפרון

יוסי עטר ואחותו רחל

הערב (ראשון) כשהוא בן 59 בלבד, הובא יוסי עטר למנוחות בבית העלמין גורודסקי, לאחר שנרצח בשישי בלילה. מאות ליוו אותו בדרכו האחרונה, ביניהם העבריין, ניסים אלפרון ודמויות נוספות המוכרות למשטרה.

יוסי עטר ז"ל ואחותו רחל

בנו של המנוח, חיים, עודכן אודות רצח אביו רק במוצאי שבת. הבן שחזר בתשובה הינו חסיד ברסלב ומתגורר ביבנאל שבצפון. למקורביו אמר: "לא יכול להיות שרצחו את אבא, אין דבר כזה, כי את אבא אי אפשר לרצוח, אני לא מאמין". המשפחה יושבת שבעה בבית המנוח ברחוב ההסתדרות 20 שבשכונת אושיות.

מודעת האבל שפורסמה על ידי בני משפחתו של המנוח

כזכור, בליל שישי שמעו תושבי שיכון סלע קולות ירי מתוך עסק ה"לופט" שנמצא ברחוב עמוס דניאלי פינת משה פריד. כוחות משטרה גדולים שהגיעו למקום ערכו סריקות וכעבור דקות ספורות נכנסו אל תוך המתחם ומצאו במשרד הראשי את בעלי המקום, יוסי עטר, כשהוא מתבוסס בדמו. חובשים של מגן דוד אדום החלו בפעולות החייאה אולם כעבור כשעה נאלצו לקבוע את מותו.

מעדויות ראשונות עלה כי מהמקום נמלטו שני חשודים שנכנסו אל תוך רכב שחור וברחו מהמקום. באותו הזמן המתחם היה הומה בני נוער שחגגו בו מסיבות פרטיות. השוטרים תחקרו את הבליינים, במקביל נאספו עדויות ממצלמות אבטחה ואלו ישמשו את צוות החקירה שהוקם במיוחד בעקבות האירוע.

זירת האירוע בה התרחש הרצח, "נייס פלייס" בשכונת סלע

חוקרי המשטרה אשר מצאו אקדח בסמוך לבעל המקום הירוי העבירו את הממצא לפענוח ותוצאות דגימות אצבע ויבחנו למי הוא שייך. כמו כן חוקרת המשטרה מדוע החשודים לא לקחו את האקדח איתם והאם מדובר בריב 'ספונטני' במהלכו נשלפו אקדחים או שמא מדובר בסכסוך ישן ובחיסול מתוכנן. כיוון אחר שהמשטרה תבדוק, הוא האם מדובר בשוד שהסתבך, זאת מאחר והכספת של בעל המקום אותרה במשרד שבו הוא נורה למוות ונדמה כי החשודים שביצעו את הרצח לא אספו את הכסף מתוכה אלא ברחו מהמקום במהירות האפשרית.

ככל הידוע, הנרצח ריצה בעבר מאסר עולם בגין שוד שהסתבך בו היה מעורב, לפני 5 שנים הוא סיים את עונשו ולדברי מכריו "הוא יצא ממעגל הפשע, ניקה את שמו ובסך הכל התפרנס בכבוד". בתוך כך יצוין כי אתמול בלילה הוציאה משטרת ישראל צו איסור פרסום מבית משפט השלום בראשל"צ על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים. תוקף הצו עד ה-9/6/17, יום שישי וסביר להניח שעד אז תעדכן המשטרה בממצאים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן