מאות אלפי יורו למען העיר שדרות

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, טס בשבוע שעבר ל-72 שעות להולנד על מנת לגייס כספים למען העיר שדרות. הביקור כלל מפגש עם הדיפלומט הישראלי ושגריר ישראל בהולנד, מודי אפרים, מפגש עם נשיאת קרן היסוד, מפגש עם הקהילה האוונגליסטית והקהילה היהודית.

מאות אלפי יורו למען העיר שדרות | בביקור קצר בהולנד, ייצג ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, את העיר שדרות כאשר בתום הביקור הצליח לגייס מאות אלפי יורו לטובת פרויקטים בעיר בתחומים שונים. דוידי טס עם מנהל פיתוח משאבים בקרן לפיתוח שדרות, דוראל אברמוביץ’, במהלכו הם סיירו בין מקומות ומפעלים ברחבי הולנד.

עם ההגעה להולנד, דוידי נפגש עם הנשיאה של קרן היסוד ועם אנשי מפתח בקהילה והם שוחחו בין היתר על פרויקטים הקשורים לילדים ולחוסן, כאשר אחד מהם כולל הקמה בעתיד של ג’ימבורי בשדרות.

במהלך הביקור, נפגש דוידי עם הדיפלומט הישראלי שמכהן כשגריר ישראל בהולנד, מודי אפרים. לאחר המפגש עימו, אפרים ארגן ראיון עם העיתון הכי נפוץ בהולנד, ה- De Telegraaf”” כאשר דוידי זכה לכותרת ראשית.

זאת ועוד, התקיימו שני אירועים משמעותיים עם הקהילה האוונגליסטית בהולנד. המפגש הראשון התקיים בעיירה URK אליו הגיעו כ- 300 איש במיוחד על מנת לפגוש את דוידי ובכדי לשמוע את סיפורה של העיר שדרות לאור מלחמת ‘חרבות ברזל’ ובפרט לאור מצבה הבטחוני לאורך השנים. בעיירה הנוספת בה הם ביקרו, הם נפגשו עם ארגון ה- CVI (Cristian for Israel). מדובר על ארגון גדול ומשמעותי שפועל למען ישראל בכל העולם ובפרט בהולנד.

אירוע השיא התקיים בבניין המרכזי של “Israel center”, אליו הגיעו כ- 500 איש. במהלך האירוע, דוידי עלה לבמה ודיבר בפני הקהל כשעה וחצי. השיחה כללה גם שאלות מצד הציבור ולבסוף גיוסו למעלה מ- 50 אלף יורו והיד עוד נטויה.

לבסוף, התקיים באחת מהעיירות סיור במפעל שבו מייצרים במיוחד עבור תושבי העיר שדרות יחידות חוסן טיפוליות לבתי הספר. מדובר על יוזמה שלהם, כאשר הם אלו שמייצרים, תורמים ומכינים כמה יחידות אותם הם שולחים באוניה. לאחר ההגעה, העירייה ממקמת את אותן היחידות בבתי הספר.

ראש העיר, אלון דוידי: “אנו ממשיכים לחזק את הקשרים של העיר שדרות יחד עם קהילות ברחבי העולם. הביקור בהולנד היווה הצלחה רבה במהלכו נפגשנו עם גורמי מפתח, סיפרנו להם אודות העיר שדרות וחשוב מכל גייסנו עוד כספים למען העיר שדרות. נמשיך לפעול בכל המרץ לטובת התושבים שלנו, לפיתוח העיר וקידום פרויקטים הקשורים בילדים וחוסן”.

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית שדרות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן