מאולם האירועים לסניף פיצה של הרשת הצומחת ביותר בעולם: התפנית בחיים של אלירן נגרי  (35), נשוי + 2 וחצי (אחד בדרך!) תושב אשקלון שמחובר בליבו לעיר, פתח ביוני האחרון סניף כשר של רשת הפיצריות הבינלאומית פאפא ג’ונס באשקלון, אבל הדרך לשם עברה בשינוי משמעותי בחיים.

כשהקורונה נכנס לחיינו אלירן עבד בתחום האירועים, התחום שהיה הראשון להיפגע מנזקי הווירוס. באותו הזמן בדיוק רשת פאפא ג’ונס התחילה להתרחב בארץ וחיפשה זכיינים, אלירן אסף את האנרגיות שלו והחליט לראות בסיטואציה הזדמנות לשינוי.את המותגפאפא ג’ונס אלירן הכיר עוד מהשנים שהיה חי בארה”ב, הזיכרונות של הפיצה הטעימה הציפו אותו והוא החליט שהחלום נמצא מעבר לפינה. אחרי מחקר הבין שמדובר במוצר שעשוי מחומרי גלם טריים ואיכותיים, עם טעם שמצליח ביותר מ-6,000 סניפים ברחבי העולם.

אלירן הוא אדם דתי השומר מסורת, ופאפא ג’ונס הינה רשת לא כשרה, כחלק מהתפיסה שלו החליט אלירן לשנות את המודל של הרשת ולפתוח באשקלון סניף כשר של המותג מבלי להתפשר על שום מנה בתפריט! למעשה את כל המנות הבשריות ניתן למצוא בתפריט של סניף אשקלון רק בוורסיות כשרות עם תחליפי בשר טבעוניים. מהלך זה למעשה הנגיש את התפריט של פאפא ג’ונס לקהלים חדשים של שומרי מסורת שמאז ומעולם חלמו לטעום את הפיצות של פאפא ג’ונס אך עניין הכשרות היווה מחסום.

“הרמתי טלפון והתעניינתי בזיכיון לסניף כשר של פאפא ג’ונס באשקלון”, הוא מספר ומוסיף, “תמיד היה לי חלום לפתוח עסק משלי, ותמיד הייתה לי תשוקה לקולינריה, אבל מעבר לחלומות אני מאמין שלכל דבר יש הזמן שלו- פאפא ג’ונס הגיע אליי בדיוק בטיימינג הנכון, ובתקופה שבה הרשת נמצאת בצמיחה אדירה בישראל עם ביקושים גבוהים בקרב הלקוחות. תושבי אשקלון אימצו את הסניף החדש באהבה רבה, הסניף נבחר להיפתח במרכז המסחרי בחוף דלילה, אזור מרכזי שבו תושבי אשקלון אוהבים לבלות. יש הרבה שמגיעים לאכול בסניף אך רוב הלקוחות בעיר נהנים מהעובדה שהסניף מספק משלוחים חינם ומזמינים משלוח מהיר עד הבית. כחלק מהסטנדרט שלנו, להגיע עם פיצה חמה וטעימה אנחנו מתחייבים למשלוח מהיר של עד 30 דקות ואנחנו גאים לעמוד בזה!”

בעיר אשקלון ישנן עשרות פיצריות ותיקות ואהובות, מה הסיבה להצלחה המהירה של הסניף החדש של פאפא ג’ונס בעיר?

“תושבי אשקלון יודעים לזהות ולהעריך איכות. אצלנו אין שום התפשרות על חומרי הגלם מבחינת טריות ואיכות המרכיבים, והלקוחות מרגישים את זה. אם זה הבצק הטרי שמיוצר מדי יום במפעל שלנו בישראל עפ”י מתכון סודי של הרשת העולמית, או רוטב העגבניות המקורי שמיובא מארה”ב לכל סניפי העולם, וכמובן גם לאשקלון, מדובר על רוטב עשיר עם טעם מיוחד שמיד מורגש בביס הראשון, וכמובן ההיצע הגדול של התוספות הטריות לצד רטבים מקוריים של פאפא ג’ונס שגם הם מיובאים מארה”ב והופכים את כל החווית פיצה בפאפא ג’ונס למשהו אחר שלא ניתן למצוא בשום רשת אחרת”.

בבית או במשלוח? “זה מתחלק שווה בשווה כיוון שהסניף ממקום במרכז בילוי בחוף הים ליד הסקייט פארק אז אנשים אוהבים לבוא עם המשפחות, אבל גם לא מוותרים על משלוחים עד הבית והיתרון שאנחנו מספקים משלוחים חינם בזמן שכל האחרים כבר גובים דמי משלוח”.

מה מיוחד באשקלונים? “האשקלונים הם אנשים חמים, אני גאה להכיר אישית כמעט כל לקוח וזה באמת כמו משפחת אחת גדולה. וגם גיליתי כמה הם אוהבים מותגים בינלאומיים, עוד לא הספקנו לפתוח את הסניף וכבר השמועה רצה ובחודש הראשון היה פה ממש עלייה לרגל, היתה התרגשות גדולה מזה שמותג שהוא בשלישיה המובילה בעולם הגיע לעיר אשקלון ועוד עם סניף כשר שמאפשר באמת לכל הקהלים להנות ממנו”

 

(צילומים: יח”צ)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן