מאוחדת חנכה מלר”ד חדש לתושבי אשדוד והסביבה

“מלר”ד אשדוד הוא חלק מרשת מלר”דים שמאוחדת פתחה לאחרונה כחלק מהמחויבות העמוקה שלנו לתת למבוטחים פתרון של 360 מעלות, כזה שלא משאיר את המטופל בודד לבריאותו כשמגיעה השעה שבע בערב.”

המוקד לרפואה דחופה (מלר”ד) של מאוחדת באשדוד מספק שירותי רפואה דחופים על ידי מיטב הרופאים המומחים בשעות בהן המרפאות סגורות: “חלק מהמחויבות העמוקה שלנו לתת למבוטחים פתרון של 360 מעלות, כזה שלא משאיר את המטופל בודד לבריאותו כשמגיעה השעה שבע בערב”, מסביר איל גבאי, יו”ר דירקטוריון מאוחדת

מלר”ד אשדוד – מימין דני מושיוב, מנהלת המלר”ד מיטל בן חמו, יו”ר מאוחדת אייל גבאי ומנכ”ל עוזי ביתן, צילום דמיטרי רובינצ’יק

לאירוע חנוכת המוקד לרפואה דחופה (מלר”ד) של מאוחדת שנפתח לפני כחצי שנה במרכז הרפואי קרן היסוד באשדוד הגיעו בכירים רבים, ביניהם: יו”ר דירקטוריון מאוחדת איל גבאי; מנכ”ל מאוחדת עוזי ביתן; חבר מועצת העיר, עו”ד אופיר לסרי; מנהל מחוז דרום במאוחדת דני מושיוב; מנהלת מרפאת קרן היסוד והמלר”ד באשדוד מיטל בן חמו ואחרים.

את האירוע פתח איל גבאי, יו”ר דירקטוריון מאוחדת שבירך על חנוכת המלר”ד והוסיף:

“מלר”ד אשדוד הוא חלק מרשת מלר”דים שמאוחדת פתחה לאחרונה כחלק מהמחויבות העמוקה שלנו לתת למבוטחים פתרון של 360 מעלות, כזה שלא משאיר את המטופל בודד לבריאותו כשמגיעה השעה שבע בערב. אני מודה להנהלת הקופה שהובילה את המהלך, לצוות היקר של העיר, המרחב והמחוז שנענו לאתגר הזה. במהלך החודשים הספורים לפעילותו המלר”ד באשדוד הולך וצובר תאוצה, יותר אנשים נחשפים אליו ומגיעים, וזה הופך להיות למעשה התקן הטיפולי, פתרון ראשון ולא אחרון.”

אחריו עלה עוזי ביתן, מנכ”ל מאוחדת שציין את חשיבות המלר”ד עבור תושבי אשדוד והסביבה:

“למעלה מ-4,000 לקוחות ביקרו במלר”ד אשדוד מאז פתיחתו והביעו שביעות רצון גבוהה מאוד, 40% מתוכם ילדים עד גיל 15. לא התפשרנו בהקמת המלר”ד – הקפדנו על שירות ברמה מאוד גבוהה, בנינו תשתית עם הציוד הכי מתקדם כפי שניתן לראות בשטח, גייסנו רופאים מומחים בלבד וקיימנו הכשרות מקצועיות לצוותים. בנוסף, בימים אלו אנו משיקים מערכת רפואית ממוחשבת, פרי פיתוח של מערכות המידע שלנו במאוחדת, לתפעול וניהול המלר”דים. המערכת החדשה מייצרת מסע לקוח וחווית מטופל ברמה אחרת. המוקד פה באשדוד הוא הראשון לאמץ ולהטמיע את הטכנולוגיה החדשה.”

עו”ד אופיר לסרי, חבר מועצת העיר אשדוד אמר:

“העיר אשדוד צומחת וכיום מונה למעלה מ-260,000 תושבים. במרחב כזה יש צורך ממשי בביטחון רפואי וזה מה שהמלר”ד עושה, הוא מעניק ביטחון רפואי לאוכלוסייה מאוד גדולה. כשאזרח רואה שנפתח מלר”ד שמספק לו שירותים עד 23:00 בלילה יש לזה משמעות אחרת, זה שובר שוויון. מאוחדת היא קופה ייחודית ואנחנו באשדוד שמחים על הנוכחות שלכם כאן ומאחלים לכם להמשיך להתפתח ולספק שירותים ברמה גבוהה כמו שאתם יודעים.”

המלר”ד מעניק מגוון רחב של שירותי רפואה דחופה ללקוחות מאוחדת באשדוד ובערים הסמוכות, ובכך מסייע להפחתת העומסים הכבדים על חדרי המיון, חוסך למבוטחי הקופה זמן יקר בהמתנה לטיפול, לצד קבלת מענה רפואי, מקצועי, מהיר, זמין וקרוב לבית על ידי מיטב הרופאים המומחים. השירות ניתן בשעות הערב כשהמרפאות סגורות (19:30-23:00), בימי שישי וערבי חג, בשבתות וחגים.

מאז פתיחתו, הספיק המלר”ד באשדוד לטפל ולהעניק שירותים רפואיים ללא מעט אירועים חריגים. כבר בשבוע הראשון לפעילות נמנע ניתוח חירום בילד שהגיע עקב זיהום ברגל, בזכות בדיקה ואבחנה מדויקת של רופא הילדים במלר”ד. בנוסף, ניצלו חייה של אישה שהגיעה עם לחצים בחזה ובוצעה בה החייאה במקום. במקום לחכות שעות ארוכות בחדר המיון, המלר”ד מאפשר ללקוחות מאוחדת לקבל טיפול מהיר ומקצועי וגם המשך טיפול ומעקב ורצף טיפולי במרפאה שלהם.

המרכז לרפואה דחופה של מאוחדת באשדוד מצטרף לשלושה מלר”דים נוספים של הקופה שפועלים בתל אביב, חדרה ומלר”ד בירושלים שהחל לפעול לפני כשנה, ומאז הספיק לטפל בעשרות אלפי אנשים שהיו זקוקים לטיפול רפואי דחוף. במהלך השנה הקרובה עתיד להיפתח מלר”ד נוסף ברחובות.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דמיטרי רובינצ'יק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן