מאבטחה ולוחמה בטרור להתיישבות: סא”ל (מיל’) ליאור קינן מונה לתפקיד מנכ”ל ‘קדמה’

סא”ל במיל. ליאור קינן ינהל את ארגון הצעירים הפועל ביישובים בגבולות המדינה. ראש ומייסדת ‘קדמה’, תירא אל כהן: “רוצים לתת מענה חזק לאתגרי ההתיישבות”

אחרי 25 שנות שירות משמעותי בצה”ל בהם פיקד בין היתר על ביה״ס ללוחמה בטרור והיחידה המטכ”לית לאבטחת בכירים, סא״ל במיל ליאור קינן מונה למנכ״ל ארגון ׳קדמה – התיישבות צעירים׳.
קינן, יליד קיבוץ כפר עזה, וכיום תושב רחובות, ניהל בשנים האחרונות מספר חברות ופרוייקטים שונים בתחומי הביטחון והאבטחה בארץ ובחו״ל.

לצידו, נכנסת שני מליחי, תושבת מודיעין, כמנהלת האגף לפיתוח משאבים. מליחי עמדה בראש מערך פיתוח משאבים במטה ארגון ׳יד לבנים׳ הפועל למען המשפחות השכולות.

יאיר טיקטין, ראש מכינת עמיחי היוצא, נכנס וינהל את תחום בתי המדרש בקדמה.

נרקיס גנוט, שניהלה בשנה האחרונה את אזור הצפון של קדמה תנהל את תחום הסטודנטים בכל רחבי הארץ. שמוליק שוורץ יחליף אותה כמנהל אזור הצפון. אלעד לובר ימשיך לנהל את תחום שנת השירות. אור אסייג תנהל את אזור המזרח. רינת פינסקר תנהל את תחום הצעירים ובוגרי הצבא בארגון.

תירא-אל כהן, ראש ומייסדת ‘קדמה’ תמשיך לעסוק בהרחבת העשייה והגדלת ההתיישבות בגבולות בהם פועל ‘קדמה’, בדרך להיות שותפים בחיזוק כל 300 יישובי העדיפות הלאומית של מדינת ישראל. בשנת 2023 ‘קדמה’ סייעה ל-96 יישובי עדיפות לאומית.

ליאור קינן המנכ”ל הנכנס:
״שמח ונרגש מהזכות שניתנה לי להוביל את קדמה ואנשייה המופלאים ולהגשים את חזונה וערכיה לחיזוק ערכי ההתיישבות בעם ובארץ״.

תירא-אל כהן, ראש ומייסדת ‘קדמה’:

“חודשי המלחמה הביאו להתיישבות אתגרים חדשים מסוגים שונים, כשקו הגבול הולך ומשתנה. כחלק מהרצון שלנו לחזק את החוסן בישובים, שמחנו שאדם שנולד בעוטף ומכיר את האתגרים האלו נכון למשימה. אני רוצה להודות לאלנתן בן יעקב, שהתמודד בגבורה עילאית עם אתגרי השנה האחרונה, הצליח  לרתום את צעירי קדמה  ברחבי הארץ ולהביא אותם לידי פעולה אקטיבית בהתאמה לצרכים המשתנים ועל ההירתמות שלו לטובת קדמה. נמשיך לפעול על מנת להגביר את החוסן הקהילתי בכל רחבי הארץ.”

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

תמונה של צוות קדמה החדש יחד עם המועצה הציבורית:
עומדים – שי חרמש, דני דיין, פנחס ולרשטיין, ליז מוריס פושט, רוני פורת, ליאור קינן, יאיר טיקטין, שני מליחי, רינת פינסקי
יושבים: אהרון ולנסי, ד”ר חגית קליבנסקי, תירא-אל כהן, אמילי עמרוסי

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן