לראשונה בקריית אונו: הציבור נקרא לסייע בבחירת שם לבתי הספר החדשים בעיר

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו: “אני יודעת שאני רוצה ששמות בתי הספר החדשים ינשאו בפי כל, בטח בפי אלו הבאים והבאות בשעריהם שנים רבות ויהוו מקור לגאווה ולכח עבורם”

לקראת פתיחת שנה”ל תשפ”ה, עם פתיחת שני בתי ספר חדשים בעיר, בית הספר היסודי החדש בשכונת אונו הצעירה והתיכון החדש בלב העיר, יצאה עיריית קריית אונו למהלך שיתוף ציבור, הקורא לתושביה לסייע בבחירת שמות ראויים לבתי הספר.

את ההצעות ניתן להגיש עד ליום חמישי (4.7.24). ומיד אח”כ תתכנס ועדת השמות בראשות אתי כהן  סגנית ראש העיר ויו”ר הוועדה. ועדת השמות תבחר מבין ההצעות את שמות בתי הספר, בכפוף לקריטריונים של הוועדה. לוועדה יוזמנו גם צוותי הניהול של בתיה”ס החדשים, נציגי קהילת התיכון החדש ונציגי קהילת שכונת אונו הצעירה בה יוקם בית הספר היסודי, וההחלטה תתקבל בשיתוף עימם.

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו מסרה: “אני מאמינה בשיתוף ציבור, והנה נקרתה בפניי הזדמנות נפלאה לשתף את תושבי ותושבות העיר בבחירת שמות לבתי הספר החדשים שאנו עמלים על פתיחתם בצורה המוצלחת ביותר, בעוד כחודשיים. בחירת שם היא לא דבר של מה בכך, כי הרי נאמר: “שמו של האדם הולך לפניו”. אני יודעת שאני רוצה ששמות בתי הספר החדשים ינשאו בפי כל ובטח בפי אלו הבאים והבאות בשעריהם שנים רבות ויהוו מקור לגאווה ולכח עבורם.”

אתי כהן סגנית ראש העיר ויו”ר ועדת השמות בקריית אונו: אני שמחה שההתכנסות הראשונה של הוועדה תהיה אחרי הליך שיתוף ציבור מתוך הראייה שלקהילה יש אחריות על עתידה. לאחר שנמיין את השמות  שיוצעו לנו, נתכנס ונבחר ביחד עם הקהילה ועל פי הקריטריונים אותם קבעה הוועדה.  אני בטוחה שהשם שיבחר לכל בית ספר בזכות ההליך השיתופי יהיה ראוי ומכובד.

לינק להגשת הצעה.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן