לראשונה בקריית אונו: העירייה מסבסדת את מחנות הקיץ של תנועות הנוער!

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו: “כחלק מהחזון שלי לחינוך איכותי בעיר, החלטתי לראשונה, לתקצב את מחנות הקיץ של תנועות הנוער”

לראשונה בקריית אונו, מחנות הקיץ של תנועות הנוער יסובסדו על ידי העירייה. כאלפיים חניכים, המספר הגבוה ביותר בכל בקעת אונו, יצאו למחנות הקיץ של תנועות הנוער בעיר, הצופים, הנוער העובד והלומד, בני עקיבא, כנפיים של קרמבו ואריאל.

ראש העיר מיכל רוזנשיין הנחתה להעביר תקציב מיוחד של 200,000 שקלים שיועבר ישירות לתנועות הנוער. מדובר על הנחה משמעותית של כמאה שקלים לחניך/ה.

ראש עיריית קרית אונו, מיכל רוזנשיין: “אני רואה חשיבות גדולה בהשתתפות בפעילויות של תנועות הנוער המחזקות ערכים רבים וטובים ורוח התנדבותית גדולה. עד היום מעולם לא סובסדו מחנות הקיץ על ידי העירייה, אבל לא עוד. יש חשיבות עצומה דווקא בימים אלה ובכלל, ליציאה של הילדים והילדות למחנות הקיץ. החלטתי שהחל מהשנה ובשנים הבאות, עיריית קריית אונו תשתתף ותסייע להורים, ובכך תקל על התשלום עבור הפעילות הכל כך ערכית וחשובה. אני מאחלת לכל החניכים וכל החניכות הנאה מלאה במחנות הקיץ ומבטיחה להגיע לבקר ולשמוח ביחד.”

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן