לראשונה בלוד: מגדל מגורים שמוקם בשיטת הטכנולוגיה ECOWALL

חברת ניצני מבשרת הבונה את פרויקט ‘ניצני פארק הנחל’ בשכונת נופי בן שמן מדווחת כי סיימה את בניית קומות החניון התת קרקעי והמרתפים ועולה לקומת הקרקע.

חברת ניצני מבשרת הבונה את פרויקט ‘ניצני פארק הנחל’ בשכונת נופי בן שמן מדווחת כי סיימה את בניית קומות החניון התת קרקעי והמרתפים ועולה לקומת הקרקע. במסגרת זו, החברה תשתמש בשיטת ה-ECOWALL בטכנולוגיה ייחודית לחיפוי הבניין המאפשרת חזיתות מורכבות איכותיות ועמידות לכל אתגרי מזג האוויר, לצד שיפור הנראות והתכנון החיצוני של הבניין. מדובר בפרויקט הראשון בשכונת נופי בן שמן שמבצע שימוש בטכנולוגיה והוא יהווה כשער הכניסה הצפוני לשכונת נופי בן שמן.

פרויקט ניצני פארק הנחל יכלול מתחם בעירוב שימושים עם 144 דירות במגדל בן 22 קומות לצד בניין של 9 קומות עם כ-600 מ”ר בייעוד מסחרי. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון עם דירות 3,4,5 ו-6 חדרים, דירות מיוחדות, פנטהאוזים ודירות גן. לכל דירה -חנייה תת קרקעית. משרד לארי שטרנשיין  אחראי על התכנון האדריכלי שכולל ארכיטקטורה ייחודית המשתלבת בהרמוניה עם פארק הנחל הנמצא בצמוד. 

שכונת נופי בן שמן משתרעת על פני שטח של 850 דונם עם פארקים ירוקים רחבי ידיים, טיילת נחל גזר ומציעה חווית מגורים קהילתית פסטורלית במרקם חיים עירוני. השכונה תכלול כ-4,500 יחידות דיור, גינות ירוקות, שבילי אופניים, טיילת בסמיכות לפארק הנחל, מבני ציבור, גני ילדים, בתי ספר, מוסדות תרבות ופנאי, מרכזי מסחרים, מתחמי תעסוקה ועוד. בשכונה תהיה נגישות תחבורתית ענפה עם קירבה לצירי תחבורה מרכזים כדוגמת כביש 1, כביש 6, כביש 40 וכביש 433 המחברים את השכונה לכל נקודה מרכזית בלב גוש דן ומרכז הארץ.

אחמד עמלה מנכ”ל חברת ניצני מבשרת מציין: “כחברה הבונה שני פרויקטים משמעותיים בלוד, אנו רואים חשיבות רבה בקידום בנייה איכותית שתשאיר חותם ורושם על הסביבה ועל הדיירים שיבחרו לגור בדירות. שיתוף הפעולה עם אקו-וול נועד לקדם מוצר ברמת גימור שונה לחלוטין ממה שהורגלנו אליו. מלבד הפן האסטטי בשימוש באריחי פורצלן על פני שימוש באבן טבעית, היה חשוב לנו גם ליצור תו תקן של בנייה ירוקה עם טכנולוגיית בידוד ואטימות בפני מפגעי מזג האוויר, עמידות לאורך עשרות שנים קדימה ושביעות רצון מלאה מצד רוכשי הדירות שלנו”.

אריאל פוקוטינסקי מנכ”ל חברת ECOWALL: “בעקבות דרישות השוק והצורך להעמיד חיפוי איכותי העומד בתקנים המחמירים ביותר, הטכנולוגיה של ECOWALL מביאה איתה בשורה משמעותית לענף הבנייה. בשיטה יתרונות גדולים המשנים לחלוטין את כללי המשחק, החל מאפשרות למגוון רחב של גדלים ואריחים, בידוד תרמי מפני חום וקור, איטום למים ותו תקן ירוק. אריחי הפורצלן המהווים תחליף לאבן הטבעית, מאפשרים חופש אדריכלי מלא בתכנון המעניק פן חדשני ומרענן לחזיתות מבני המגורים בישראל. מדובר בפריצת דרך משמעותית בתחום חזיתות המבנים המעניקה נראות שונה ממה שאנו רגילים לראות, יתרון אשר יביא למגוון רחב יותר ולחדשנות בשכונות המגורים בישראל. מודים לחברת ניצני מבשרת על אימוץ השיטה והרצון לספק מוצר מתקדם שיטיב עם הדיירים והסביבה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן