לראשונה בישראל: הסינפונייטה הישראלית באר שבע מציגה שירים אמנותיים (לידר)

ירוע מוסיקלי תזמורתי בהשתתפות זמרים ונגנים סולנים בכלים שונים שיינסכו רבדים וחיים חדשים ביצירות המופת הידועות

לראשונה בישראל: הסינפונייטה הישראלית באר שבע מציגה ערב שלם של שירים אמנותיים (לידר) בהם תפקיד הפסנתר מתוזמר. תחת ניצוחו של מאסטרו רני קלדרון, שתזמר את תפקיד הפסנתר, יתארחו זמרים ונגנים סולנים ישראליים לאירוע מוסיקלי יוצא דופן.

שיר אמנותי (ליד) הוא שיר שנכתב לקול ולפסנתר, אך לראשונה בישראל מציגה הסינפונייטה הישראלית באר שבע במסגרת סדרת “כ.קול הקולות” אירוע מוסיקלי תזמורתי בהשתתפות זמרים ונגנים סולנים בכלים שונים שיינסכו רבדים וחיים חדשים ביצירות המופת הידועות.

התכנית, שתוזמרה בידי מנהלה המוסיקלי של הסינפונייטה באר שבע- רני קלדרון שגם ינצח על הקונצרט, תיפתח בהופעת בכורה של זמרת הסופרן הישראלית רונה קולת ישראל בסינפונייטה ב”ש עם שישה שירים של מוצרט. מתוכם שניים עם מנדולינה בהשתתפות נגן המנדולינה הבאר-שבעי רואי דיין, ואחריהם יצירות המופת הידועות של שוברט – “סרנדה”, ו“אל המוסיקה”,  לצד הליד המופלא “הרועה על הסלע” בשילוב קלרינט בביצוע עידו אבנגולוב.

בחלקו השני של הערב יבוצע מחזור שירים שנכתבו לקול, כינור ותזמורת ע”י המלחין עודד זהבי ובהשתתפות הכנר אילן ספיר. לסיום, יצירתו האחרונה של ברהמס  “ארבעה שירים רציניים”, שיבצע סולן הבס דניאל מילר שהופיע בעבר עם התזמורת בפני הקהל הדרומי בנגינתו המרגשת בקטעי אופרה ונישואי פיגרו.

משתתפים

רני קלדרון, ניצוח ותזמור, רונה ישראל-קולת, סופרן, עידו אבנגולוב, קלרינט, אילן ספיר, כינור, דניאל מילר, בס, רואי דיין, מנדולינה

ערב לידר מתוזמרים

יום ה’, 27.6.24 בשעה 19:30 במשכן לאמנויות הבמה באר שבע

טל’ להזמנת כרטיסים: 086266422 (משרדי הסינפונייטה) או באתר התזמורת

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ברנז’ה, רכילות, בידור, טלוויזיה, מוסיקה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אולגה מוקשב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן