לראשונה בישראל: היזם שבונה עשרות אלפי יח”ד, חושף את סודות עולם ההתחדשות העירונית

באירוע בהשתתפות בכירי ענף הנדל”ן, שוק ההון והמשק בכלל , באוניברסיטת תל אביב, הושק אמש הספר “ישראל מתחדשת”, ספרו של עו”ד יעקב אטרקצ’י, הבעלים והמנכ”ל של חברת אאורה, חברת הנדל”ן הגדולה והמצליחה בישראל.

באירוע בהשתתפות בכירי ענף הנדל”ן, שוק ההון והמשק בכלל , באוניברסיטת תל אביב, הושק אמש הספר “ישראל מתחדשת”, ספרו של עו”ד יעקב אטרקצ’י, הבעלים והמנכ”ל של חברת אאורה, חברת הנדל”ן הגדולה והמצליחה בישראל. בשפה קולחת, מנגיש אטרקצ’י לישראלים את תחום ההתחדשות העירונית, פותח דלת אל עולם הבניה של ישראל 2024, ומסייע לכל אחד ואחת להגשים חלום ולמקסם את זכויותיו.

סיפורו של אטרקצ’י הוא סיפורו של נער שגדל בדרום תל אביב, ולמד את יסודות עולם העסקים בחנות הירקות של אביו ביפו. אטרקצ’י, ציוני ופטריוט בכל רמ”ח איבריו, משקיע את רוב זמנו בעבודה ובבניית שכונות חדשות שמשנות את פניהן של ערים שלמות. הוא מאמין גדול בהשקעה בפריפריה, מקדם פרויקטים איכותיים באזורים מרוחקים מתל אביב והמרכז, ונלחם מול הרשויות על מנת להעניק לדיירים הוותיקים את מלוא זכויותיהם. גם כיום, כשאאורה מתקרבת לשווי של 5 מיליארד שקלים, יעקב אטרקצ’י ממשיך להגיע לכנסי דיירים, לדבר עימם באופן אישי, לפתור להם את הבעיות ולדאוג לכל הצרכים שלהם בדרך לדירה החדשה. לדבריו, “האמון הוא שעומד בבסיס היחסים שלנו עם הדיירים בכל רחבי הארץ”.

אטרקצ’י החליט לכתוב את הספר על מנת לסייע לכל ישראלי לגלות את הפוטנציאל הטמון בדירתו הישנה, ולהבין את זכויותיו. “הדייר הוא השותף שלנו”, כותב אטרקצ’י בספר. “אין דבר כזה דייר סרבן. צריך לפתח יחסים של אמון עם הדיירים, לשמוע מה מטריד אותם ולפתור את הבעיות שלהם. הספר הזה הוא מדריך מפורט, מעשי ומקצועי לכל מי שרוצה ללמוד ולחדד את ההבנה ששלו בהתחדשות עירונית. אני מאמין שמה שאנחנו עושים זו ציונות מודרנית. מה שעשינו במשך שנים במרכז, עלינו לעשות כעת גם בצפון וגם בדרום. תוכניות של פינוי בינוי חייבות להתרחש גם מחוץ לאזור המרכז. לאנשים מגיע לחיות בכל מקום בדירות איכותיות”.

יעקב אטרקצ’י היה ועודנו חלוץ: הוא היה מן הראשונים שזיהו את הפוטנציאל הטמון בהתחדשות עירונית המבוססת על פינוי-בינוי של מתחמי ענק, וכיום, הוא מאנשי העסקים והיזמים המובילים המפנים את תשומת ליבם לעבר הפריפריה. אטרקצ’י מאמין הריסה ובניה מחדש של מתחמי מגורים ישנים ומתפוררים, והפיכתם למרכזים שוקקים של חיים קהילתיים תוססים – זו מחויבות ערכית ומוסרית כלפי דור בוני הארץ. “מדינת ישראל משוועת להתחדשות עירונית מסיבית בכל נקודה בארץ. “גם בפריפריה”, כותב מנכ”ל אאורה בספרו. “לבנות ולתכנן שכונות חדשות בהיקפים גדולים – זו המשימה. פרויקטים של פינוי-בינוי מאפשרים לבנות באיכות גבוהה בכל מקום בארץ. אני רוצה להביא את גוש דן לפריפריה”.

הספר “ישראל מתחדשת” יימכר בחנויות ספרים נבחרות ברחבי הארץ, ובשל עומקו ורוחב יריעתו – צפוי להפוך למדריך הלאומי להתחדשות עירונית.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אלעד לוי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן