בשורה למבוטחי מאוחדת במודיעין: כרטיס הקופה מתחבר לארנק הדיגיטלי

מודיעין היא עיר דיגיטלית ומובילה ברמה ארצית בשימוש בשירותים דיגיטליים במגוון נושאים. הכרטיס הדיגיטלי ממשיך את מגמת שיפור השירות ואופן קבלת השירות.

סוף עידן הכרטיסים: מרפאת לב העיר במודיעין היא אחת משלוש המרפאות הראשונות בהן יושק השירות, שבו המבוטחים יוכלו לחבר את כרטיס הקופה לארנק הדיגיטלי של גוגל ואפל, ולהיפרד מהכרטיס המגנטי. "הכרטיסים הפיזיים הם נחלת העבר", אומר מנכ"ל מאוחדת עוזי ביתן

כרטיסי האשראי הספיקו להפוך לנחלת העבר עבור רבים שעברו לארנק הדיגיטלי של גוגל ואפל, ומהיום גם כרטיס מאוחדת מצטרף לרשימת השירותים שזמינים בכף היד. כרטיס הקופה הדיגיטלי מאפשר לקבל מגוון רחב של שירותים, ללא הצורך בכרטיס פיזי, בין אם בביקור אצל הרופא, בעמדת המזכירות, במעבדה, אצל האחיות ובבתי המרקחת.

בשלב ראשון כרטיס הקופה הדיגיטלי של מאוחדת יפעל במספר מרפאות גדולות ברחבי הארץ, כאשר אחת מהן היא מרפאת לב העיר במודיעין. ובהמשך, יורחב בהדרגה לכל מרפאות הקופה.

עוזי ביתן, מנכ"ל מאוחדת: "רובנו מסתובבים עם כמה כרטיסי קופה בארנק, אחד לכל ילד וכמובן גם עם הכרטיס שלנו, ולעיתים קרובות גם מוצאים את עצמנו מבקשים לקבל שירות רפואי מסוים אבל מגלים שכרטיס הקופה לא נמצא ברשותנו. כרטיס הקופה הדיגיטלי מספק למטופלים חוויית שירות נוחה, שמותאמת לעידן הנוכחי בה רבים מאתנו מסתובבים בלי הארנק. הכרטיסים הפיזיים הם נחלת העבר, והיה לנו ברור שמערכת הבריאות צריכה להתאים את עצמה לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו. קופה שחרטה על דגלה את נושא החדשנות ואת נושא השירות, מדובר במהלך מתבקש שמאפשר ללקוחות שלנו לקבל שירות רפואי נגיש ונוח".

מני ברהום, מנהל מרפאת מאוחדת לב העיר במודיעין: "מודיעין היא עיר דיגיטלית ומובילה ברמה ארצית בשימוש בשירותים דיגיטליים במגוון נושאים. כמו כן, בשנתיים האחרונות המרפאה עברה מתיחת פנים משמעותית ברמת שיפור השירות והנגישות למבוטחים, זו לא אותה קופה שהייתה בעבר. הכרטיס הדיגיטלי ממשיך את המגמה לשיפור השירות ואופן קבלת השירות".

כדי להשתמש בכרטיס הקופה הדיגיטלי, המטופל יצמיד את הטלפון שלו לקורא הכרטיסים בעת כניסתו למרפאה, הקורא יזהה אותו ויפנה אותו לשירות שהוא הזמין. הארנק הדיגיטלי של מאוחדת מתבסס על טכנולוגיית NFC, שקיימת כיום במרבית מכשירי הסמארטפון, ומיושמת באפליקציות פופולאריות רבות כמו ביט, פייבוקס, moovit ועוד.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מאוחדת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן