לקראת ראש השנה והחגים – שר הרווחה יעקב מרגי ערך סיור במרכז הלוגיסטי של ארגון 'לקט ישראל'

השר מרגי: "הגעתי לראות מקרוב ולהביע הוקרה והערכה על הפעילות החשובה והברוכה שלכם כל השנה ובמיוחד בתקופת החגים, עבור עשרות אלפי משפחות נזקקות. נושא הביטחון התזונתי נמצא בראש מעייננו, משרד הרווחה ימשיך לפעול ולהרחיב את תוכניות הסיוע עבור אזרחי ישראל הזקוקים לכך".

במהלך הסיור, השר וצוות משרדו קיבלו סקירה ממנכ"ל הארגון גידי כרוך, על פעילות הארגון וההיערכות לחגי תשרי, בהם מחלק הארגון עשרות אלפי סלי פירות וירקות ומזון בריא ומזין לאוכלוסיות נזקקות. כמו כן, קיים השר מרגי ישיבת עבודה עם הנהלת הארגון וצוות המשרד במטרה להעמיק ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם משרד הרווחה.

הסיור התקיים ברקע השינוי ההיסטורי שהוביל השר מרגי במבחני התמיכה לעמותות וארגונים אשר לראשונה מעודדים ותומכים תקציבית גם בעמותות וארגונים המחלקים פירות וירקות תוצרת חקלאית מזינה ובריאה.

בסיור השתתפו: המשנה למנכ"ל משרד הרווחה משה לבון והגב' יוכי אילוז, מנהלת תחום תמיכות וביטחון תזונתי במשרד הרווחה.

ארגון לקט ישראל' פועל בשיתוף פעולה ובתמיכת משרד הרווחה, ומתמחה בהצלת עודפי מזון והפצתם לאוכלוסיות נזקקות. הארגון אוסף תוצרת חקלאית עודפת, ארוחות מוכנות ומזון ממקורות שונים, כגון חקלאים, מסעדות, מלונות ובסיסי צה"ל ומחלק באופן ישיר או באמצעות רשת עמותות וארגונים חברתיים את המזון לאנשים הסובלים מאי ביטחון תזונתי, כולל משפחות, ילדים, קשישים וחסרי בית.

שר הרווחה והביטחון החברתי יעקב מרגי: "הגעתי לראות מקרוב ולהביע הוקרה והערכה על הפעילות החשובה והברוכה שלכם כל השנה ובמיוחד בתקופת החגים עבור עשרות אלפי משפחות נזקקות אשר בעקבות יוקר המחיה נאלצות לוותר על פירות וירקות ובריאותם וביטחונם התזונתי עלול להיפגע. זה מחמם את הלב וממחיש את הערבות ההדדית של עם ישראל – "עולם חסד יבנה". נושא הביטחון התזונתי נמצא בראש מעייננו, משרד הרווחה ימשיך לפעול ולהרחיב את תוכניות הסיוע עבור אזרחי ישראל הזקוקים לכך."

מנכ"ל 'לקט ישראל' גידי כרוך: "אני מודה לשר מרגי ולצוות משרדו על הביקור החשוב ועל שיתוף הפעולה הפורה במהלך כל השנה לטובת אזרחי ישראל הזקוקים לסיוע במזון. כמו כן, אני מודה לשר מרגי על השינוי ההיסטורי שהוביל במבחני התמיכה של משרד הרווחה לעמותות וארגוני המזון, אשר לראשונה תומכים ומעודדים גם חלוקת תוצרת חקלאית בריאה ומזינה לנתמכים."

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תקשורת שר הרווחה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן