לקראת החגים: רשת גלי מציעה קולקצייה חגיגית לנשים

רשת גלי מציעה לחג קולקציית נעלי נשים שיקפיצו כל הופעה: סגנון קלאסי נקי, שילובי דנים, נעליים מתוכשטות, דפוסים צבעוניים ועוד

נעליים חדשות לחג, כאלו שישדרגו את ההופעה הן מאסט והקולקציה שמציעה רשת גלי לנשים לקראת החגים לוהטת במיוחד, כזו שעושה חשק להתרענן ולהצטלם עם כל המשפחה.

ג’ינס עם כל דבר- לוק על-זמני ומתאימים לכל סגנון, דנים כהים או שטופים, עם תיפורים בולטים או עם קצוות פרומים, עם אבזמים מתוכשטים או בסגנון נקי, ככפכפים או כסנדל בגזרה קלאסית, בכל דוגמא שלא תהיה הן ישתלבו מצוין וירימו את הלוק. 

תכשיט לרגל – סגנון של סנדלים שטוחים או על עקבים שמפרגנים לכף הרגל והופכים אותה נשית ומעודנת, שילובי אבנים מנצנצות יוצרים מעין תכשיט שמהדר את כף הרגל וגורם לך להרגיש סינדרלה אמיתית, הכי מתאימים לחגים. 

כמו בובה-  הקלאסיקה השואבת השראה מעולמות הבלט לא מפסיקה להפעיל את קסמה. השילוב של מראה קלאסי ונוחות יחד עם צבעוניות רבגונית ועיצובים במגוון סגנונות וטקסטורות הופכות את נעלי הבובה  לפריט חובה בעונת המעבר גם לחג וגם ליומיום.   

מחיר: החל מ-49.90 שקל. להשיג ברשת גלי.

 

◼️ לקבוצת לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: גל ביטון, טל טרי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן