לקח להם זמן: עשרה חודשים למלחמה – שר הבריאות והנהלת המשרד ביקרו בעוטף ישראל

שר הבריאות אוריאל בוסו, מנכ”ל המשרד משה בר סימן טוב, יו”ר ועדת הבריאות של הכנסת ח”כ יוני משריקי וחלק מהנהלת משרד הבריאות ערכו השבוע סיור מקצועי נוסף ביישובי עוטף ישראל וקיימו ישיבות עבודה עם ראשי היישובים.

במסגרת הסיור ביקרו השר וצוות משרד הבריאות בשדרות ואופקים, במועצות האזוריות אשכול, שדות נגב ושער הנגב ובכפר עזה.

הסיור נפתח בקיבוץ נירים בביקור במרפאת ‘כללית’ שנפגעה במתקפת הטרור של השבעה באוקטובר. לאחר מכן קיימו השר והצוות המקצועי ישיבת עבודה עם ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני ומחלקת הבריאות של המועצה, שבה דנו בדרכים לשפר את שירותי הבריאות במועצה, לרבות הרחבה ותגבור של תחום החוסן.

הסיור המשיך לאופקים שם התקיימה פגישה מקצועית עם ראש העיר איציק דנינו ובכירי העירייה. במסגרת הפגישה נידונו האתגרים והצרכים בתחום הבריאות על רקע אירועי השבעה באוקטובר ועל הדרכים לקדם את מערכת הבריאות באזור הדרום. לאחר מכן ביקרו השר והנהלת המשרד במרכז החוסן ובבית אבות בעיר ונפגשו עם המטופלים והמטפלים.

בהמשך הגיעו השר והמנכ”ל מלווים בצוות המשרד לעיר שדרות וערכו ישיבת עבודה עם ראש העיר אלון דוידי וצוות העירייה. במהלך הביקור בשדרות הם השתתפו בטקס חנוכת מרפאת בריאות הנפש החדשה שהוקמה בעיר יחד עם מנכ”ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי ומנכ”ל שירותי בריאות כללית אלי כהן. השר ציין כי המשרד מחויב להוביל לצמצום פערים ולחיזוק מערך בריאות הנפש בפריפריה ולשיפור השירות הרפואי עבור כל התושבים.

השר, מנכ”ל המשרד והצוות המשיכו את הסיור המקצועי במועצה האזורית שער הנגב ונועדו עם מ”מ ראש המועצה יוסי קרן וחברי הנהלת המועצה. לאחר ישיבת עבודה, נסעו כולם לסיור מיוחד בכפר עזה, שם קיבלו סקירה על התקדמות עבודות השיקום של הקיבוץ, על מצב התושבים ועל הלחימה בעזה.

את הסיור סיימו השר והצוות המקצועי של המשרד במועצה האזורית שדות נגב ביקר במרכז להתפתחות הילד במועצה ונפגש עם ראש המועצה תמיר עידאן וההנהלה.

שר הבריאות אוריאל בוסו:

“הגבורה שהפגינו תושבי הנגב המערבי מאז השבעה באוקטובר היא מקור לגאווה ונותנת כוח לכל עם ישראל. הגעתי לביקור יחד עם הצוות המקצועי כדי להביע את המחויבות של המשרד בראשותי לקידום ופיתוח נושא הבריאות והחוסן באזור ולשיפור השירותים הרפואיים לתושבים. אנו מחויבים להחזיר את הביטחון ליישובי הנגב המערבי, ללא יוצא מן הכלל, לשקם אותם אחרי האסון הכבד ולהבטיח את שגשוגם לשנים רבות קדימה. אני סמוך ובטוח שבעבודה משותפת נצליח להביא בשורות ולהפריח את האזור”.

 

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לקבוצת מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות משרד הבריאות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן