“לצד הזיכרון וההנצחה, אסור לנו לשכוח את נכי צה”ל, פצועי צה”ל והלומי הקרב, אשר נושאים את הצלקות”

ראש מועצת גדרה, יואל גמליאל התייחס לימי הזיכרון לשואה ולגבורה שצוינו השבוע. “כמדי שנה, ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, אנו עורכים את עצרת הזיכרון לזיכרון הנספים והמנצחים ששרדו את הפרק החשוך ביותר בהיסטוריה של העם היהודי והיום אנחנו עומדים יחד בגאווה וזוכרים לעד שמדינת ישראל היא הבית של העם היהודי”, כותב גמליאל.
“למרות הכל וכנגד כל הסיכויים, עם הנצח לא ויתר וחתר כל העת לחזור אל ארצו ואל מולדתו. זה קרה בזכותם של שורדי השואה, בזכותם של ראשוני המתיישבים בארץ ובזכותם של חללי מערכות ישראל וכוחות הביטחון, אשר חירפו נפשם למען הקמת המולדת ובמטרה אחת: לשמור על הבית. לצד הזיכרון וההנצחה, אסור לנו לשכוח את נכי צה”ל, פצועי צה”ל והלומי הקרב, אשר נושאים את הצלקות. יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל מתקרב לאחר ימים בהם הצפירה מזכירה לנו כי הכאב מאחד בינינו וכי אנו עם אחד, מיוחד ושונה מכל העמים. אני מזמין אתכם לתלות דגלי מדינת ישראל,  לצאת ולחגוג את עצמאותנו!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן