לפני זמן קצר: פשיטה של לוחמי היס”מ, בלשים ומג״ב באילת

צפו בתמונות: בתום חקירה סמויה ומשולבת של משטרת מרחב אילת בשיתוף פרקליטות מחוז דרום (האזרחית), המשטרה הירוקה, היחידה הארצית להגנת הסביבה הימית, היחידה הארצית לחקירות בממונה על חדלות פירעון, ורשות המיסים פשטו כוחות על בית עסק שעוסק בשינוע ובהובלת פסולת ומתן שירותי ביוב, וחשוד בהשלכת פסולת בתחנת מעבר ובאתר סילוק שאינם מורשים, בשטחה של העיר אילת – פעילות עבריינית הפוגעת בשטחי המקרקעין, מזהמת את הסביבה ופוגמת באיכות החיים ושלומו של הציבור.

על פי ממצאי החקירה מפעילי העסק פעלו ללא רישיון עסק כדין תוך פלישה לשטח ציבורי ללא אישור והקימו במקום אתר להשלכת פסולת שלא על פי החוק ונחשדים בעבירות מס של מיליוני שקלים, והפרת צו שיפוטי שאסר עליהם אל ניהול העסק.

היום (שני), פשטו בלשים, לוחמי יס״מ ומג״ב ממשטרת אילת יחד עם מפקחי המשטרה הירוקה במשרדי אתר הפסולת ותפסו 3 משאיות וביניהן משאית ביובית, מאות אלפי שקלים במזומן ומסמכים רבים המעידים על ניהול העסק.

בתום פעולות החיפוש עוכבו שלושה חשודים לחקירה שתנוהל ע״י משטרת אילת, חוקרי היחידה הארצית של הממונה על חדל״פ וחוקרי רשות המיסים.

משטרת ישראל: פעילות אכיפה משולבת הינה כלי אפקטיבי בלחימה בתופעות פשיעה ובתופעות נוספות לצד ההליך הפלילי. שילוב הזרועות בין כלל גופי האכיפה מבוצע בהובלת משטרת ישראל והפרקליטות האזרחית ומהווה נדבך נוסף בחיזוק אמון הציבור ובביסוס שלטון החוק לצד פגיעה בתשתיות הכלכליות של המעורבים בהפרת החוק.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Chicago bronze
Chicago bronze
2 years ago

כל הכבוד למשטרת אילת

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Chicago bronze
Chicago bronze
2 years ago

כל הכבוד למשטרת אילת

דילוג לתוכן