“לעולם לא נפסיק לשחק”: נוער קריית גת קיימו טורניר כדורגל לזכר הנרצחים במג’דל שמס

חניכי מרכז הנוער מקום בלב של ארגון OU זכו במקום הראשון בטורניר הנוער של קריית גת שהוקדש לזכרם של הנרצחים במגרש הכדורגל במג’דל שאמס, קובי זיאת, מנהל פרוייקטים ארצי בארגון OU ישראל: “הטרור לא ינצח!”

חניכי מרכז הנוער מקום בלב של ארגון OU זכו במקום הראשון בטורניר הנוער של קריית גת שהוקדש לזכרם של הנרצחים במגרש הכדורגל במג’דל שאמס. זו השנה השנייה בה מתקיים טורניר עירוני בהובלת מחלקת הנוער בקריית גת ובברכת ראש העיר כפיר סוויסה בין קבוצות המייצגות תנועות, ארגונים ומרכזי נוער שונים בעיר, אירוע שהפך להיות מסורת ספורטיבית בהשתתפות קהל רב.

השנה השתתפו בטורניר הקבוצות: ארגון ‘אחריי’, ארגון ‘מקום בלב’, תנועת ‘הצופים’, מרכז למידה ונוער, מרכז “שבטי ישראל”, מועדון “מקום בלב” ו”מרכז קליטה שושנה”.

כל השחקנים עלו למגרש עם חולצות עליהן הוטבעו תמונותיהן של ילדי מג’דל שאמס שנרצחו בפגיעת הרקטה במגרש לפני כשבועיים. הטורניר שנערך במהלך חודש יולי כלל 4 סבבים אשר בסופם העפילו למשחק הגמר קבוצת מועדון שבטי ישראל וקבוצת מועדון מקום בלב. בגמר המותח הסיימה המחצית הראשונה בתוצאה הצמודה 3-2 לטובת נוער מקום בלב ובסיום המחצית השנייה נקבעה התוצאה 5-2 לטובת מקום בלב שזכו בטורניר.

“הטורניר היה מרגש מאוד”, סיפר אמיר בן שמחון, מנהל מחלקת הנוער בעירייה, “לראות את הנוער משחק עם תמונות הילדים שנרצחו הייתה תמונה עוצמתית”.

קובי זיאת, מנהל פרוייקטים ארצי בארגון OU ישראל אמר: ״עם ישראל עובר ימים לא פשוטים אבל אנחנו עם של גיבורים, הנצחת ילדי מג׳דל שאמס בטורניר הייתה טבעית וזוהי אמירה ברור שהטרור לא ינצח״.

◼️ לקבוצת חדשות קריית גת והסביבה בווטסאפלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן