למרות המלחמה – שדרות קולטת 70 משפחות חדשות לעיר: “זו תמונת הניצחון שלנו”

לאחר שנה של מלחמה ובפתח שנת הלימודים – קהילת ‘רעות’ בשדרות קולטת משפחות חדשות בעיר בערב מרגש. בני משפחת בוכניק מירושלים: “הייתה לנו מעין קריאה פנימית והחלטנו להגיע לשדרות כדי לחזק ולהתחזק. אנחנו כאן כדי להישאר ואיש לא ייפגע ברוח שלנו”.

“כוח חיזוק משמעותי לעיר”: אמש (ב’) קיימו חברי קהילת ‘רעות’ בשדרות ערב מרגש לקליטתן של 70 משפחות חדשות שהצטרפו לעיר בזמן האחרון על אף המלחמה וכדי לחזק את הדרום.

בערב השתתפו כמחצית מהמשפחות החדשות, נהנו מסדנת אומנות להכנת שלט כניסה לביתם החדש כהוקרה על הגעתן ונפגשו עם דמויות מפתח בעיר: רב העיר, סגן ראש העיר אלעד קלימי, מנכ”ל עמותת ‘רעות’ יניב צברי ורכזות הקהילה.

המשפחות החדשות הגיעו לעיר מכל רחבי הארץ, מהצפון, ירושלים, יהודה ושומרון וגם מהדרום הקרוב יותר. בשיחה עם המשפחות סיפרו המשפחות על הסיבות השונות שהביאו אותן אל העיר. חלקן התקרבו להורים, חלקן רצו את חיי הקהילה והחברה ורבות מהמשפחות הגיעו מתוך תודעת שליחות ונכונות לחזק את הדרום ולהתחזק מוותיקי העיר ועוצמות הרוח שלהם. יוסף-אחיה ואביה בוכניק, שהגיעו מירושלים לקראת פתיחת שנת הלימודים, סיפרו: “הייתה לנו מעין קריאה פנימית ודיון זוגי משמעותי שמתוכם החלטנו להגיע לשדרות כדי לחזק ולהתחזק. אנחנו כאן כדי להישאר ואיש לא ייפגע ברוח שלנו”.

רב העיר, הרב דרור טויל, בירך את המשפחות על הגעתן המרגשת לעיר ואמר: “השנה, הגעתם של אנשים שבאים עם תורה ומשדרים עוצמה ורוח מול האויבים הרשעים שפגעו בנו וניסו להשמידנו – היא השמחה הגדולה ביותר. אתם נותנים לנו כוחות וודאות בנוכחותנו כאן בחבל התקומה, אשר כשמו כן הוא – יהיה לתקומה ולצמיחה גדולה לכל האומה כולה. אתם שותפים מלאים בהקמת רוח האומה והחזרת החיים והשמחה אל העיר שדרות”.

סגן ראש העיר, אלעד קלימי, ציין בפני המשפחות: “שדרות זו עיר שכולם מסתכלים לראות מה קורה בה ורוצים לעשות כמוה. בליבת העיר עומדת קהילת ‘רעות’ שהסלוגן שלה – ‘קהילה שעושה טוב’ במלוא מובן המילה. אתם מראים היום לכולם שיש חיים וצמיחה אדירה בשדרות. אנו אומרים לאויבינו: אנחנו חזקים ולא נרתע לעולם, רק נוסיף כוחות וחיים היכן שניסו לגדוע אותם – זו תמונת הניצחון שלנו. אנו פותחים את שערי העיר בפניכם בברכה ולב רחב ואוהב וקוראים לכולם להיות שותפים, בפיתוח עתידה של העיר. אנו מברכים על השליחות הגדולה שהגעתם אלינו ומאחלים לכולנו יחד עוד שמחות גדולות ומשותפות”.

 

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: קהילת 'רעות' שדרות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן