למען האחדות: תנועות הנוער וקק”ל איחדו כוחות לרגל ט”ו בשבט בציון 70 למדינה

נוטעים למען האחדות 2
נוטעים ביחד למען האחדות | צילום: אבי חיון.

כ-350 חניכים ורכזים מכל התנועות בארץ – הצופים, בני עקיבא, הצופים הערבים, מחנות עולים, הצופים הדרוזים, מכבי, הנוער העובד והלומד ועוד – יצאו לצעדה כשהם מלווים במדריכים של הקרן הקיימת לישראל. הצעדה התקיימה במסלול לאורך שביל ישראל, ממצפה הראל ועד שטח הנטיעות בנווה שלום. בסיום הצעדה נטעו החניכים יחד עם קק”ל מעל 200 שתילים, אשר הונחו כאבן פינה לחורשת תנועות הנוער בישראל.

האירוע פתח את חגיגות ט”ו בשבט של קק”ל בציון 70 למדינה תחת הכותרת “נוטעים למען האחדות”. בהמשך לשותפות ארוכת השנים בין קק”ל לתנועות הנוער, עברו מדריכי תנועות הנוער הכשרות על ידי מדריכי קק”ל אשר חשפו בפניהם את ערכי קק”ל – שמירת הטבע והסביבה, חשיבות העץ ותרומתו לעולם ולאדם, קיימות וציונות אקולוגית. בנוסף, ערכה קק”ל פעילות ייחודית שהותאמה לצרכי תנועות הנוער הכוללת סדר ט”ו בשבט במעגל – “ואני ראיתי ברוש” ואת המשחק הסלולארי “אוצר ט”ו בשבט”, שהופק לבקשת קק”ל כדי לחזק ולייעל את החיבור לטבע ואת יכולת הניווט של המדריכים בתנועות. הוא הותאם לצרכים של תנועות הנוער ונשלח להם לסניפי התנועות, זאת כדי שיוכלו לשחק בכל סניף וכך להכיר את השטח, ללא תלות במיקומם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן