ללא עלות: פסטיבל “סוכות מהאגדות” לכל המשפחה

במהלך חופשת חול המועד סוכות, החגים וחודש אוקטובר, קניון עופר חדרה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך את פסטיבל “סוכות מהאגדות” – לכל המשפחה

במהלך חופשת חול המועד סוכות, החגים וחודש אוקטובר, קניון עופר חדרה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך את פסטיבל “סוכות מהאגדות” – לכל המשפחה, הכולל  חגיגה של מופעים מעולם האגדות,  סדנאות יצירה, הפעלות והצגות לכל המשפחה – הכניסה חופשית, ללא תשלום. בין האירועים שיערכו ב”סוכות מהאגדות”:

ביום ראשון ה-20.10.24 בשעה 12:00המופע של כיפה אדומה” –  הצגה קסומה ומלאת הפתעות המבוסס על פי האגדה שכולנו גדלנו עליה, כיפה אדומה עוברת מכשולים רבים בדרכה לבקר בבית של סבתא. 

ביום שני ה-21.10.24 בשעה 12:00 “הנסיכה והעדשה” –  הנסיך מחפש נסיכה אמיתית לשאת אותה לאשה, האם הוא יצליח למצוא אותה, ואיך הוא יידע האם הנסיכה היא אמיתית? הצגה קסומה על אהבה, כנות ופשטות. 

ביום שלישי ה-22.10.24 בשעה 12:00 “שלגיה “- שלגיה הנסיכה היפה בורחת מהארמון מאמא החורגת המרשעת ומגיעה לבית של 7 גמדים ביער. עיבוד מקסים לכל המשפחה לאגדה של האחים גרים.

כמו כן, במהלך  חודש אוקטובר, מידי יום שלישי בשעה 17:00 ייערכו  פעילויות מגוונות לכל המשפחה, כולל מתחמי יצירה, מופעים, סדנאות ועוד. לדוגמא: 

ביום שלישי ה -01.10 בשעה 17:00 – מופע לכל המשפחה “הפתעה לשנה החדשה – חיים הדבוראי הודיע למלכה שלכבוד ראש השנה הוא זקוק לכמות כפולה של דבש. הדבורים עבדו ממש קשה, אבל לאן נעלם הדבש שהכינו? והאם ימצאו את הדבש לפני השנה החדשה?

 ביום שלישי ה-8.10 בשעה 17:00 – תיערך סדנת הכנת פמוטים בהשראת השנה החדשה.

ביום שלישי  ה-15.10.24 בשעה 17:00 – המופע “עכברון חוגג בסוכה”, חג סוכות מתקרב ועכברון מתכונן ומתרגש ומזמין את חבריו לסוכה. האם החברים יגיעו לחגג איתו? מי באמת יעזור לעכברון וגלות מי הם חבריו האמיתיים? 

ביום שלישי ה-22.10.24 בשעה 17:00 – תיערך סדנת מובייל קשת בענן. 

ביום שלישי ה-29.10.24  בשעה 17:00הצגה  “עכברת העיר ועכבר הכפר”עכברת העיר יוצאת לנופש. האם תשתכנע לעבור לגור בכפר? או אולי תצליח לשכנע את עכבר הכפר לבוא לגור בעיר?

הצגה מקסימה, המשלבת תלבושות מרהיבות, מוזיקה, אביזרים ודמויות משעשעות.

בנוסף, בימי רביעי אחת לשבועיים תתקיים פעילות “גוזלים”, בהנחייתה של איריס זינגר, פעילות חווייתית להורים ותינוקות בין השעות 10:30-12:00.

הפעילות בקניון עופר חדרה חופשית לקהל הרחב – ללא תשלום.

 

◼️ לקבוצת משפחה: הורים, ילדים ומה שביניהם לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן