ללא עלות: פסטיבל בייבי ייערך בעופר קניותר בנס ציונה

“פסטיבל בייבי” בשיתוף קופת חולים מאוחדת יתקיים בקניותר נס ציונה עם מגוון פעילויות בנושא החייאת תינוקות, עזרה ראשונה, עמדת צילום ושלל פינוקים נוספים

“פסטיבל בייבי” יערך בקניון עופר קניותר, מקבוצת קניוני עופר, בנס ציונה בשיתוף קופת חולים מאוחדת

הפסטיבל יתקיים ביום שני ה-9.9 בין השעות 10:00-12:00 והוא פתוח לקהלה רחב, ללא תשלום. הנושא המרכזי בפסטיבל יתמקד בפעילויות בנושא החייאת תינוקות, הגשת עזרה ראשונה ומתן כלים להתמודדות במצבי חירום. 

במסגרת “פסטיבל בייבי”, ד”ר שירי ברקן, מומחית ברפואה דחופה ילדים, תעביר הרצאה מרכזית בנושא עזרה ראשונה והחייאת תינוקות שתכלול מידע פרקטי וכלים יישומיים עבור ההורים. במסגרת ההרצאה יוכלו ההורים להתנסות, לתרגל וליישם את הכלים להצלת חיים. 

כמו כן, ייהנו המשתתפים משלל פינוקים כגון: מתחם צילום מקצועי להורה ולבייבי עם תפאורה ייחודית ומתנה לכל משתתפ/ת. 

אבי משה, מנהל מרפאת מאוחדת נס ציונה: “לאור ההצלחה של הפסטיבל הראשון , החלטנו לקיים פסטיבל נוסף ולהמשיך את המסורת המבורכת עבור הורים ותינוקות. הפעם החלטנו לשים דגש על נושא חשוב ביותר שכל הורה צריך לדעת: החייאת תינוקות והגשת עזרה ראשונה. מדובר בכלים פרקטיים שעל כל הורה להכיר, מה שיאפשר להם במקרה חירום חלילה, להעניק טיפול ראשוני עד להגעת הצוות הרפואי. יחד עם הנהלת הקניותר נס ציונה, נמשיך להביא אל הקניון מגוון פעילויות, סדנאות והרצאות בהן כולם יוכלו להשתתף”.

מאיה נבון, מנכלית הקניותר:  “אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קופת החולים מאוחדת, פסטיבל בייבי נותן מענה להורים טריים רבים  עם פעלויות ונושאים חשובים כמו מתן כלים להתמודדות במצבי לחץ עם תינוקות וילדים, שכל הורה בישראל רצוי שיידע”.  לדבריה: “אנו נמשיך  את המסורת המוצלחת הזו עם קופת חולים מאוחדת להביא תכנים וידע להורים טריים מנס ציונה ומהאיזור”. 

פסטיבל בייבי, שני, 9.9.24

10:00-12:00, כניסה חופשית – ללא תשלום 

קומה 1 – קניותר נס ציונה

 

◼️  לחדשות נס ציונה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן